Multimedia od zawsze były liderem technologicznym na polskim rynku wideo. Jako pierwszy operator kablowy w Polsce uruchomiliśmy transmisję w standardzie High Definition, usługi VOD i wiele innych. Teraz z kolei nadszedł czas na zaoferowanie naszym abonentom innowacyjnych usług w obszarze streamingu wideo. Nie mam wątpliwości, że taką właśnie innowacyjną usługą okaże się serwis Multimedia GO
– mówi Bartłomiej Kasiński, dyrektor pionu strategii i rozwoju w Multimedia Polska.
Jestem przekonany, że usługa „7 dni Catch Up”, czyli możliwość obejrzenia pozycji programowych do siedmiu dni wstecz, czy też PVR – spotkają się z dużym zainteresowaniem ze strony naszych abonentów. Przygotowane rozwiązanie wymagało pokonania wielu przeszkód natury technicznej oraz trudnych negocjacji w obszarze praw autorskich z właścicielami poszczególnych kanałów. Nie wszystkie stacje zgodziły się nam na te nowe, wygodne dla abonentów formy udostępniania treści, ale pierwszy krok został zrobiony, dalsze obiecujemy postawić jak najszybciej. W końcu mamy najlepszy w Polsce zespół odpowiedzialny za pozyskiwanie kontentu oraz wdrażanie innowacji technologicznych.