Od 1 lipca 2016 roku Anna Karolewska odpowiada za marketing HBO Polska. Ostatnio, przez dwa lata zarządzała marketingiem polskiego oddziału grupy Dentsu Aegis Network.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Anna Karolewska karierę zawodową rozpoczęła w Sony Poland, gdzie odpowiadała za marketing komunikacyjny produktów Sony, w tym PlayStation i Sony Broadcast & Professional. Była członkiem europejskiego forum reklamy Sony. Przez ponad dekadę zarządzała marketingiem i sprzedażą u operatora mobilnego sieci Era (obecnie T-Mobile) jako zastępca dyrektora departamentu obsługującego klientów prywatnych. Później, w Microsoft Polska, odpowiadała m.in. za wdrożenie systemu operacyjnego Windows Phone na polskim rynku oraz współpracę z operatorami mobilnymi i platformami cyfrowymi, oferując rozwiązania B2B. Przez centralę firmy w Redmond została wytypowana do grona 12 kobiet liderek, do ekskluzywnego programu rozwijającego umiejętności menedżerskie. Ukończyła wydział historii sztuki oraz program dla liderów w European School of Management and Technology w Berlinie.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.