Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Poprzednio na stanowisku Dyrektora d/s Strategii i Rozwoju w Agencji RPR Group, z którą współpracowała przez ponad cztery lata. Wcześniej – Dyrektora Agencji Reklamy Polskiego Radia. Doświadczenie zawodowe, związane z branżą Public Relations, zdobywała także w Centrum Prywatyzacji, Urzędzie Antymonopolowym oraz międzynarodowych firmach doradczych Arthur Andersen i KPMG.
Polonistka (KUL, UW), absolwentka Wydziału Public Relations Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych. Obecnie kończy studia MBA. Stypendystka staży zagranicznych w zakresie Public Relations w Londynie oraz w Brukseli i Amsterdamie. Posługuje się biegle angielskim, szlifuje francuski.
Trener kursów z zakresu Strategii komunikacji, Kształtowania wizerunku firm, Sztuki autoprezentacji i Zarządzania sytuacją kryzysową. Wykładowca wielu wyższych uczelni, w tym London School of Public Relations.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.