Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Operatorzy kablowi wypadli już znacznie gorzej. Pozytywną opinię na temat oferty programowej oraz warunków technicznych wyraziło jednie 659 gospodarstw domowych korzystających z cyfrowej telewizji kablowej oraz 621 klientów analogowych kablówek. Obecnie w Stanach Zjednoczonych, jedno na 4 gospodarstwa domowe posiada dostęp do cyfrowej telewizji satelitarnej. Znaczny jest także przyrost nowych klientów.
Najwięksi potentaci satelitarni to DISH Network i DireCTV. Walkę o klientów w kablu toczą WideOpenWest, Cox Communications oraz RCN. Konsumenci zwracają uwagę na koszt oferowanych usług, jakość obrazu, sprzęt oraz dostępne promocje. Zdaniem analityków, na amerykańskim rynku płatnej telewizji jest jeszcze dużo miejsca na nowe usługi. Amerykanie wybierają satelitę z powodu kosztów. Średni abonament telewizji satelitarnej wynosi 49,08 dol. miesięcznie a kablówki 50,98 dol., przy nieco mniej atrakcyjnej ofercie pod względem merytorycznym i jakościowym. W Europie i w Polsce sytuacja wygląda nieco inaczej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.