Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Prezes UOKiK Cezary Banasiński w zawartym porozumieniu podkreślił, że nadal będzie monitorował działalność spółki w celu zapewnienia należytego poziomu obsługi konsumentów – abonentów Cyfry+.
Nieprawidłowości w systemie obsługi w 2002 roku związane były ze skomplikowanym, pionierskim na polskim rynku, procesem łączenia platform cyfrowych Cyfra+ i Wizja TV. Zostały one wyeliminowane w wyniku reorganizacji systemu obsługi abonentów, przeprowadzonej w zgodzie z wytycznymi urzędu. Spółka Canal+ Cyfrowy zobowiązuje się podejmować w przyszłości należyte działania, by utrzymać wysoki standard usług oraz poziom obsługi swych abonentów.
Operator Cyfry+ podjął szereg działań, które doprowadziły do znacznego spadku liczby wpływających do Urzędu skarg na działalność spółki. Oznacza to rzeczywistą poprawę poziomu obsługi abonentów Cyfry+ i stanowi podstawę do wycofania powództwa. Prezes UOKiK wyraził oczekiwanie, iż poprawa ta ma charakter trwały.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.