reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

UPC Polska rusza z programem „Think Big” 5

dodano: 2017-10-24 17:41
autor: Łukasz Knapik | źródło: Liberty Global

UPC Polska UPC Biznes „Think Big” Rusza piąta edycja programu UPC dla przedsiębiorców - „Think Big”. Jak zapowiadają organizatorzy, program wspiera przedsiębiorców z regionu Europy Środkowej i Wschodniej - Polski, Czech, Rumunii, Słowacji i Węgier - w doskonaleniu produktów i usług, charakteryzujących się największym potencjałem biznesowym.

UPC Polska UPC Biznes „Think Big”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Rusza nowa edycja „Think Big”

- „Think Big”, realizowany przez UPC po raz piaty, jest szansą dla małych przedsiębiorców na międzynarodową ekspansję i osiągnięcie sukcesu. Program wspiera przedsiębiorców z regionu Europy Środkowej i Wschodniej, to jest: Polski, Czech, Rumunii, Słowacji i Węgier - w doskonaleniu produktów i usług, charakteryzujących się największym potencjałem biznesowym. Pula nagród finansowych to 20 000 euro. Dodatkowo tegoroczna odsłona programu została wzbogacona o „Akademię Think Big” - program mentoringowy, zapewniający uczestnikom wsparcie merytoryczne i szeroki pakiet szkoleń - czytamy w komunikacie. 

Jak informują organizatorzy, „Think Big” to program skierowany do przedsiębiorców, którzy prowadzą swoje projekty biznesowe w oparciu o nowe technologie i chcieliby rozwijać je, korzystając z wiedzy i doświadczenia globalnych partnerów. Blisko 94 proc. małych i średnich przedsiębiorców rozważyłoby taka współpracę i widzi w niej potencjał - wynika z raportu  zrealizowanego przez SW Research na zlecenie UPC Biznes (więcej tutaj). Badanie „Ocena szans i możliwości rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw” przeprowadzone we wrześniu br. pokazuje, jakie obszary współpracy cenią te firmy najbardziej. Przedsiębiorcy chcieliby otrzymać od korporacji przede wszystkim wsparcie finansowe (42 proc.) oraz promocyjne (38,9 proc.). Co trzeci z badanych wskazywał na włączenie swojej usługi do oferty korporacji (35,8 proc.), a co czwarty (25,3 proc.) wymieniał współpracę w zakresie mentoringu i doradztwa. 
 

- Hasło tegorocznej edycji „Let’s Connect to Grow” odzwierciedla nasze przekonanie o kluczowej roli internetu oraz budowania relacji w skutecznej realizacji strategii rozwoju i inspiracji w biznesie. Pięć lat doświadczeń w programie „Think Big” pozwala nam każdego roku skuteczniej wspierać przedsiębiorców w realizacji ich biznesowych ambicji. W tej edycji inaugurujemy „Akademię Think Big”, dzięki której wszyscy uczestnicy uzyskają dostęp do bogatego know-how mentorów i będą mogli przekuć nowo zdobytą wiedzę na sukces własnej firmy. W skład Akademii wchodzą mentorzy, posiadający szeroką wiedzę teoretyczną i praktyczną, a także doświadczenie i predyspozycje do dzielenia się swoją wiedzą. Jestem przekonany, że to będzie kolejna ekscytująca przygoda dla UPC, naszych partnerów w programie oraz samych finalistów

- powiedział Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska

 
O V edycji „Think Big”

Każdy ze zgłaszanych do „Think Big” projektów powinien wykazać się potencjałem biznesowym w jednym z trzech obszarów: B2B, customer experience oraz narzędzia i technologie marketingowe. By zgłosić się do programu należy w terminie do 15 grudnia 2017 roku wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej programu (przejdź na stronę). Pula nagród finansowych tej edycji to 20 000 euro - zwycięzca otrzyma co najmniej 10 000 euro i możliwość wypracowania modelu współpracy z UPC. Jury przyzna także nagrodę za drugie i trzecie miejsce.

W skład kapituły jurorskiej tegorocznej edycji konkursu „Think Big” weszli eksperci biznesowi i członkowie zarządu UPC Polska, w tym min. Michał Olszewski - wiceprezydent miasta stołecznego Warszawy i inicjator Centrum Przedsiębiorczości Smolna; Olga Kozierowska - inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką, Artur Kurasiński - bloger i przedsiębiorca; Arkadiusz Piechocki - partner w SpeedUp Venture Capital Group; Sergiusz Sawin - wiceprezes The Heart; Łukasz Wejchert - założyciel firmy Dirlango, inwestor; Roman Młodkowski - dyrektor programowy „Forbes Polska”; Paweł Zielewski - redaktor naczelny magazynu „Forbes”.

Program „Think Big” został objęty patronatami honorowymi Ministerstwa Rozwoju oraz prezydenta miasta stołecznego Warszawy. Pieczę medialną sprawują „Business Insider Polska”, „Forbes”, i „Spider’s Web”. Partnerami są: SpeedUp Venture Capital Group oraz Aula Polska. Partnerem merytorycznym programu jest The Heart.

V edycja programu „Think Big potrwa do kwietnia 2018 roku.
 
UPC Polska rusza z programem „Think Big” 5, foto: Liberty Global
UPC Polska rusza z programem „Think Big” 5, foto: Liberty Global

 


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...