reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TVP podsumowuje 25. edycję „Reklamy dzieciom”

dodano: 2018-01-25 19:24 | aktualizacja: 2018-01-25 21:53
autor: Łukasz Knapik | źródło: TVP/satkurier.pl

TVP1 TVP 1 Jedynka „Reklama dzieciom” 920 000 zł - to kwota, która dzięki hojności reklamodawców zostanie przekazana na pomoc potrzebującym dzieciom. Jubileuszową, dwudziestą piątą akcję „Reklama dzieciom” wsparło dziewięciu reklamodawców. Specjalny blok TVP1 wyemitowała w poniedziałek, 25 grudnia 2017 roku, czyli w Boże Narodzenie.

TVP1 TVP 1 Jedynka „Reklama dzieciom”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Telewizja Polska od 1993 roku wspiera najbardziej potrzebujące dzieci. Przez ten czas ponad 25 milionów złotych z akcji „Reklama dzieciom” trafiło do przeszło tysiąca placówek. Ambasadorem 25. akcji „Reklama dzieciom” była Beata Chmielowska-Olech, prowadząca „Teleexpress” (emisja w TVP1, TVP Polonia i TVP Info) i „Teleexpress Extra” (emisja w TVP Info) (więcej tutaj)

- Jesteśmy dumni, że wykorzystując ogromny potencjał telewizji mogliśmy w ciągu 25 lat wesprzeć instytucje, stowarzyszenia i fundacje, które na co dzień wspierają najbardziej potrzebujące dzieci. Cieszy nas to tym bardziej, że co roku możemy liczyć na wsparcie ze strony naszych partnerów biznesowych, od początku akcji wsparło ją aż 95 reklamodawców

- mówi Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy Telewizji Polskiej


Fundusze uzyskane w poprzednich akcjach „Reklama dzieciom” przeznaczono między innymi na: realizację programów terapeutycznych dla dzieci i młodzieży, wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych, zakup sprzętu terapeutycznego, organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi rodzajami niepełnosprawności (więcej tutaj)

Jak informuje nadawca, dochód z jubileuszowej „Reklamy dzieciom” w całości zostanie podzielony między instytucje i organizacje, które złożyły prawidłowo wypełniony wniosek w TVP i które do akcji zakwalifikuje komisja do spraw darowizn TVP. Informacja o beneficjentach zostanie opublikowana w serwisie internetowym akcji (przejdź na stronę)

25. edycję „Reklamy dzieciom” wsparły: Jeronimo Martins S.A., Lotte Wedel Sp. z o.o., Tesco Polska Sp. z o.o., Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., Mlekovita, Bank Pekao S.A., Getback S.A., Nestle Polska oraz PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
 
TVP podsumowuje 25. edycję „Reklamy dzieciom”, foto: TVP
TVP podsumowuje 25. edycję „Reklamy dzieciom”, foto: TVP

 


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 11-12/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2023

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...