reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Zmiany personalne w Grupie ZPR Media

dodano: 2018-04-07 08:23
autor: Łukasz Knapik | źródło: Grupa ZPR Media

Grupa ZPR Media Marek Białek zrezygnował z funkcji wiceprezesa zarządu ZPR Media S.A., odpowiadającego za pion reklamy. Funkcję dyrektora Biura Reklamy Grupy Super Express objęła Anna Sobota. Do zarządu ZPR Media S.A. dołącza Ewa Latkowska, której jako wiceprezesowi podlegać będzie pion produkcji telewizyjnej i wideo. W ramach pionu sprzedaży magazynów Time S.A. połączono natomiast biura reklamy tytułów budowlanych i wnętrzarskich. Szefem pionu jest Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk, dyrektor operacyjny do spraw wydawnictw.

Grupa ZPR Media


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zmiany w zarządzie i Biurze Reklamy ZPR Media

Marek Białek zrezygnował z funkcji wiceprezesa zarządu ZPR Media S.A., odpowiadającego za pion reklamy. Funkcję dyrektora Biura Reklamy Grupy Super Express objęła Anna Sobota. Do zarządu ZPR Media S.A. dołącza Ewa Latkowska, której jako wiceprezesowi podlegać będzie pion produkcji telewizyjnej i wideo (więcej tutaj i tutaj).

Marek Białek otrzymał nowe zadania w grupie jako doradca zarządu ZPR Media S.A.

- Naszym zadaniem jest jeszcze efektywniejsze wykorzystanie zaplecza, które dziś produkuje materiały dla stacji telewizyjnych oraz klientów komercyjnych, a w dalszej kolejności komercjalizacja tego segmentu na szerszą niż dotąd skalę

- mówi Marek Białek.

 
Jak czytamy w komunikacie, ZPR Media S.A. kontynuuje strategię rozwoju zakładającą produkcję i dystrybucję treści zapewniających odbiorcom informację, rozrywkę oraz inspiracje i porady w życiu codziennym, a partnerom biznesowym skuteczne i efektywne dotarcie do grupy celowej.

Zmiany w Biurze Reklamy Magazynów Time

W ramach pionu sprzedaży magazynów Time S.A. połączono biura reklamy tytułów budowlanych i wnętrzarskich. Szefem pionu jest Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk, dyrektor operacyjny do spraw wydawnictw. Podlegają jej dyrektor handlowy Biura Reklamy Magazynów Wnętrzarskich i Budowlanych Marta Niwińska oraz dyrektor segmentu Zdrowie i Parenting Barbara Jednacz.

Jak czytamy w komunikacie, centralizacja obsługi sprzedaży poprzez połączenie biur reklamy tytułów wnętrzarskich i budowlanych ma na celu podniesienie jakości i efektywności obsługi klienta. Pozwala także na poszerzenie i wzmocnienie oferty reklamowej, obejmującej wszystkie tytuły i serwisy segmentu budowlano-wnętrzarskiego.

Jak czytamy w komunikacie, na wzrost atrakcyjności oferty sprzedażowej wpływ mają także zmiany wprowadzane obecnie w obrębie Muratora. Marka ta rozwija się w kierunku internetu. Na początku marca br. uruchomiono nowy serwis murator.pl, łączący w sobie cechy witryny otwartej i premium. 21 marca br. ukazał się pierwszy z dziewięciu planowanych na ten rok „Multimedialnych numerów specjalnych Muratora”. -Publikacje przygotowywane są w oparciu o murator.pl z myślą o odbiorcach, którzy poszukują fachowych i kompleksowych poradników tematycznych w internecie.    

- Naszym priorytetem w najbliższym czasie będzie rozwijanie współpracy z Biurem Sprzedaży Radia. Zamierzamy oferować nasze magazyny, katalogi oraz serwisy internetowe poprzez regionalne biura sprzedaży, działające dotychczas na rzecz marek radiowych. Lokalne siły będą stanowiły istotne wsparcie dla naszych produktów, w których stawiamy powszechną dostępność i nowoczesność

- zapowiada Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk.


W ramach projektu obejmującego sprzedaż tytułów prasowych przez regionalne biura sprzedaży radia, Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk współpracuje bezpośrednio z Jarosławem Krysiakiem (dyrektor krajowy sprzedaży bezpośredniej) i Mariuszem Szusterem (zastępcą dyrektora krajowego sprzedaży bezpośredniej).

Pion sprzedaży magazynów odpowiada za następujące marki: „Murator”, „Moje mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Dobre wnętrze”, „Architektura - murator”, „Zdrowie”, „M jak mama” i „Podróże”, serwisy internetowe murator.pl, muratorplus.pl, poradnikzdrowie.pl, urzadzamy.pl, a także informatory i katalogi ukazujące się pod marką „Murator”.
 
Do zarządu ZPR Media dołącza Ewa Latkowska, foto: Grupa ZPR Media
Do zarządu ZPR Media dołącza Ewa Latkowska, foto: Grupa ZPR Media

 


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...