Telewizja Polska rozbudowuje Dział kreacji. Efektem tych działań jest nowa oprawa „PnŚ” stworzona przez nowy zespół TVP.Zależy nam na uatrakcyjnieniu i unowocześnieniu przekazu. „PnŚ" podbiło serca widzów, wygrywamy z konkurencją contentem i jakością programu. Teraz nadszedł czas na wyciągnięcie kolejnych asów z rękawa, a właśnie nimi jest nowa oprawa, która wpłynie na jakość ale także możliwości realizacyjne programu. Z pewnością uatrakcyjni ona audycje i przyciągnie kolejnych widzów. W tym wypadku nie możemy mówić, że „PnŚ” stara się naśladować konkurencję, to my wyznaczamy trendy, za którymi będą podążali inni.
- mówi dyrektor Agencji Kreacji Oprawy i Reklamy, Katarzyna Sroczyńska-Adamiak.
W ostatnim czasie do AKOIR dołączyły kolejne osoby:Sercem Agencji Oprawy ma być kreacja, ten dział będzie rozbudowywany tak, by mógł podejmować się jak największych wyzwań. Moją ambicją jest, żeby kreacja stała się jedną z wizytówek TVP
- dodała Katarzyna Sroczyńska-Adamiak.