Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Specjalny blok reklamowy będzie emitowany na antenie Telewizji Polsat, w telewizji internetowej Ipla oraz na stronie Polsat.pl. Podczas poprzednich 14 edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać
ponad 17,5 mln zł. Do dziś Fundacja Polsat objęła swoją pomocą
ponad 33 tysiące dzieci.
To jubileuszowa, piętnasta edycja
Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Wpływy z akcji Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media, obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci. Ponownie w rolę Świętego Mikołaja wciela się wybitny aktor
Krzysztof Kowalewski. W tym roku wspomogą go dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport oraz gwiazdy produkcji znanych z anteny Telewizji Polsat. Będą to: dyrektor pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat -
Dorota Gawryluk, a także
Paulina Chylewska, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Sienkiewicz, Magdalena Stużyńska-Brauer, Aneta Zając, Katarzyna Skrzynecka, Jarosław Gugała, Bogdan Rymanowski, Maciej Dowbor, Paweł Królikowski i Bartosz Kwiatek.
- Mikołajkowy Blok Reklamowy to już przedświąteczna tradycja. Tradycja, która sprawia, że nie wychodząc z domu każdy może stać się Świętym Mikołajem i w prosty sposób pomóc chorym dzieciom. Niezmiennie, 6 grudnia o 18:45 możemy zrobić ten prosty gest. Wystarczy usiąść przed telewizorem, a im wyższe wyniki oglądalności tym więcej pieniędzy zbierzemy na wsparcie potrzebujących - mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.