reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Netia: Internet i TV przez 3 miesiące gratis [wideo]

dodano: 2019-03-20 10:39 | aktualizacja: 2019-03-20 10:58
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Netia

Netia korniki 20 marca br. rusza nowa kampania reklamowa wspierająca sprzedaż oferty pakietowej Netii: Światłowodowy Internet 150 Mb/s + Telewizja Elastyczna przez trzy miesiące za darmo. Jak informuje operator, kreacja reklamowa nawiązuje do „przegryzania się przez atrakcyjny kontent”.

Netia korniki


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na ofertę, której sprzedaż wspierać będzie wiosenna kampania reklamowa Netii, składa się światłowodowy dostęp do internetu 150 Mb/s i usługa telewizyjna w wariancie TV Elastyczna, która daje możliwość samodzielnego kształtowania oferty TV spośród 22 pakietów tematycznych (w tym m.in. pakiet HBO HD, Polsat Sport Premium).

W pierwszym miesiącu każdy klient może oglądać wszystkie dostępne kanały, w tym treści premium (ponad 220 kanałów, w tym ok. 130 w HD), spośród których wybiera te, które będzie oglądał od drugiego miesiąca. Niezależnie od liczby wybranych pakietów telewizyjnych pierwsze 3 miesiące klienci otrzymują gratis, a potem cena uzależniona jest od wybranych pakietów TV. W najtańszej opcji koszt pakietu Internet 150 Mb/s z TV Elastyczną od czwartego miesiąca to 70 zł miesięcznie.

Kampania składa się z 15- i 30-sekundowych spotów telewizyjnych oraz 10- i 30-sekundowych spotów radiowych, a także szeroko zakrojonych działań performace marketing w internecie.

Głównymi bohaterami kampanii są animowane stworzenia - korniki (jednemu z nich głosu udziela Czesław Mozil), których dialogi wskazują, iż lubią one przegryzać się przez „bogaty kontent”, dostępny w ofercie Netii. Stąd w spotach nawiązania m.in. do Ligi Mistrzów UEFA (Polsat Sport Premium), „Gry o tron” i „Lego Ninjago” (HBO HD).

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Twórcą koncepcji tych błękitnych, światłowodowych stworzeń, inspirowanych kornikami, jest Sebastian Pańczyk. Ten znany ilustrator, designer i reżyser, ma na swoim koncie już wiele bardzo lubianych przez odbiorców kreacji. Spoty reklamowe powstały w domu produkcyjnym TFP, a za animację odpowiada studio Televisor.

W telewizji (główne i tematyczne kanały Polsatu i TVN) spoty będą emitowane do 25 kwietnia, natomiast kampania radiowa (RMF FM, Eska, Trójka, Radio ZET, Chili Zet) potrwa do 31 marca br. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii IPTV na świecie


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...