Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W akcji ’31 Days of Great TV’ uczestniczą tacy operatorzy satelitarni jak, BellExpressVu, Star Choice oraz sieci kablowe Cogeco, Rogers, Shaw i Videotron oraz wiele innych. W poprzednich latach liczba widzów kanałów cyfrowych wzrosła o 14 proc. Promocja ma przysłużyć się cyfryzacji Kanady i wzbudzić zainteresowanie ludzi telewizją cyfrową poprzez masową kampanię informacyjną, która przeprowadzana jest w mediach w tym czasie.
Tegoroczna akcja będzie największą od 2001 roku. Osoby, które zdecydują się wypróbować ofertę cyfrowych operatorów uzyskają dostęp do różnych kanałów w zależności od daty. 1 i 2 stycznia bezpłatnie będzie można oglądać wszystkie programy. W kolejny weekend (8-9 stycznia) dostępne będą stacje familijne. Dni 15 i 16 stycznia upłyną pod znakiem filmów i seriali akcji, natomiast 22 i 23 stycznia to czas na dobry dokument.
Dzięki promocji Kanadyjczycy, którzy dotychczas nie posiadali dostępu do cyfrowej telewizji będą mogli obejrzeć Animal Planet, BBC Canada, BBC Kids, The Biography Channel, Book Telvision, Bpm.tv, Cool TV, CBC Country Canada, Travel, Court TV Canada, DejaView, Discovery Civilization, Discovery Health, Discovery Kids, Discovery Wings, Documentary Channel, Drive-in Classics, The Ecology Channel, ESPN Classic, EuroNews, Fashion TV, Fine Living, Fox Sports World, G4 Tech TV, GSN, iChannel, IFC, Lafs TV, Lone Star, Movieola, MSNBC, MTV Canada, MTV2, Much Loud, Much Vibe, Mystery, National Geographic Channel, NHL Network, One Body, Raports NBA TV, Scream, Sex TV, Showcase Action, Showcase Diva, Silver Screen, SuperTrio Italiano, TV Land, Wild TV, Extreme Sports.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.