– Marketing sportowy jest najlepszą formą reklamy, emocje towarzyszące sportowi są najlepiej zapamiętywane przez naszych klientów. Stąd nasza decyzja o podjęciu współpracy z Polską Ligą Siatkówki. Stworzyły się nowe możliwości, 1. Liga mężczyzn się profesjonalizuje, a my postanowiliśmy, że będziemy uczestniczyć w tym procesie. Firma Krispol zatrudnia już kilkaset osób, myślę że na polskim rynku jest już bardzo dobrze rozpoznawana, staramy się znaleźć swoich partnerów także na rynkach zagranicznych – powiedział prezes zarządu firmy Krispol Karol Krysiński.
Rozgrywki Krispol 1. Ligi siatkarzy w sezonie 2019/20 mogą przynieść sporo siatkarskich emocji. Kilka zespołów ma apetyt na awans do PlusLigi. Wśród faworytów wymieniane są Stal Nysa, Lechia Tomaszów Mazowiecki i BBTS Bielsko-Biała. Kilka pozostałych ekip również prezentuje się ciekawie, choćby Gwardia Wrocław, która rozpoczęła projekt mający przywrócić klubowi dawny blask. Kibice śledzący rozwój młodych talentów będą natomiast z zainteresowaniem obserwować grę drużyny SMS PZPS Spała.– Bardzo się cieszę, że pozyskaliśmy nowego sponsora. Daje on nam finansową stabilizację, a klubom możliwość rozwoju i dążenia do jak najlepszych wyników, przy wzorowej organizacji widowisk sportowych. W nowym sezonie Krispol 1. Ligi planujemy jedną bądź więcej transmisji w Polsacie Sport. Będziemy grali systemem play-off 1–8, zagramy najnowszym modelem piłek firmy Mikasa. Nowością będzie także Puchar 1. Ligi, zwycięzcy zdobędą trofeum a także awansują do ćwierćfinału Pucharu Polski – stwierdził prezes PLS Paweł Zagumny.