dodano: 2019-11-06 21:41 | aktualizacja:
2019-11-07 14:05
autor: Janusz Sulisz |
źródło: obob.tv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
To właśnie platforma MTS w 3. kwartale pozyskała najwięcej abonentów spośród operatorów pay-tv w Rosji - aż 69 000 nowych klientów - według TelecomDaily, odnosząc się do informacji od przedstawicieli MTS. Rosyjski operator
MTS ma łącznie 3,769 mln klientów usług telewizyjnych.
5 największych dostawców płatnej telewizji w Rosji to Trikolor TV, Rostelecom, MTS, ER-Telecom i Orion:
Trikolor TV ma
12,23 mln abonentów, co oznacza, że między lipcem a wrześniem operator stracił 2000 klientów i był jedynym z pięciu największych dostawców, którzy stracili klientów.
Rostelecom jest drugim co do wielkości operatorem telewizji płatnej w Rosji z
10,25 mln abonentów i wzrostem o 50 tys. klientów z kwartału na kwartał.
MTS jest 3. miejscu z
3,769 mln abonentów.
ER-Telecom zajął czwarte miejsce z
3,74 mln abonentów. Nie odnotowano znaczących zmian co do liczby klientów.
Orion (platforma DTH
Telekarta) jest 5. co do wielkości dostawcą usług telewizyjnych - ma
3,112 mln klientów, o 20 tys. więcej klientów z kwartału na kwartał.
Łączna liczba abonentów tych 5. największych operatorów pay-tv w Rosji to aż 33,101 mln.
Do wzrostu liczby klientów większości operatorów przyczyniło się do przejście Rosji na DVB-T2 i możliwość odbioru dodatkowych kanałów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.