reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Eurocash rusza z telewizją AUE TV

dodano: 2019-11-27 14:30
autor: Łukasz Knapik | źródło: Grupa Eurocash

Akademia Umiejętności Eurocash AUE TV Działająca od 2010 roku Akademia Umiejętności Eurocash jest programem edukacyjno-szkoleniowym wspierającym sklepy detaliczne zrzeszone w sieciach franczyzowych i partnerskich Grupy Eurocash (ABC, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben, Kontigo oraz Koliber). Akademia Umiejętności Eurocash uruchomiła, w ramach platformy e-learningowej akademiaeurocash.com.pl, własną telewizję internetową - AUE TV.

Akademia Umiejętności Eurocash AUE TV


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Tylko od początku tego roku z największej w Polsce platformy e-learningowej poświęconej handlowi małoformatowemu skorzystało 15 000 zarejestrowanych użytkowników. W tym czasie miała ona blisko 400 000 odsłon, a użytkownicy zalogowali się do niej 86 000 razy. Platforma umożliwia właścicielom sklepów i ich pracownikom dostęp do praktycznych kursów e-learningowych i kilkudziesięciu artykułów edukacyjnych poświęconych prowadzeniu sklepu. Podążając za najnowszymi trendami w e-edukacji, Akademia Umiejętności Eurocash uruchomiła własną telewizję internetową - AUE TV - czytamy w komunikacie (dane za Grupą Eurocash).

Działająca od 2010 roku Akademia Umiejętności Eurocash jest programem edukacyjno-szkoleniowym wspierającym sklepy detaliczne zrzeszone w sieciach franczyzowych i partnerskich Grupy Eurocash.

Na ofertę akademii składają się 4 obszary działalności. Są to: praktyczne warsztaty szkoleniowe, coroczny Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu, studia podyplomowe i kursy doszkalające prowadzone we współpracy ze Szkołą Główną Handlową (SGH) oraz platforma e-learningowa akademiaeurocash.com.pl (przejdź na stronę) - w ramach której uruchomiona została teraz telewizja internetowa AUE TV.
 

- Żyjemy w epoce wszechobecnego obrazu i wideo, które uznawane jest za najbardziej angażujący typ treści wśród użytkowników internetu - mówi Agata Wrzecionowska-Dzierba, menadżer Akademii Umiejętności Eurocash. - Do tego mamy coraz mniej czasu i towarzyszy nam ciągły pośpiech. Te same zjawiska przenikają do procesu edukacji. Chcemy uczyć się dzisiaj przy pomocy internetu, korzystać przy tym z różnorodnych materiałów wizualnych i przyswajać je w trybie ekspresowym. Stąd popularność określenia e-edukacja. Obserwując te trendy, zdecydowaliśmy się na uruchomienie telewizji internetowej AUE TV. ­Na naszym kanale telewizyjnym można obejrzeć kilkuminutowe e-szkolenia oraz praktyczne porady, które pomogą w krótkim czasie przyswoić jak najwięcej treści - dodaje.


W AUE TV znaleźć można ponad 40 krótkich filmów szkoleniowych i instruktażowych, podzielonych na 3 obszary tematyczne: rozwojowe, specjalistyczne oraz dotyczące zarządzania kategoriami. Wśród propozycji filmów specjalistycznych znajdują się praktyczne poradniki wideo dotyczące m.in. zarządzania zapasem w sklepie, obliczania rentowności sklepu, dbałości o prawidłową ekspozycję lady chłodniczej czy obsługi trudnego klienta. W kanale AUE TV znajdziemy także wystąpienia ekspertów z wrześniowego IV „Kongresu przedsiębiorców polskiego handlu”, m.in. prezentację Jarosława Sokolnickiego z firmy Microsoft na temat konceptu „Detalista 4.0”, czyli wizji inteligentnego sklepu, który rozpoznaje konsumenta i potrafi wchodzić z nim w interakcję, a także wystąpienie Jacka Santorskiego na temat kształtowania cech przywódczych u lidera przyszłości.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV w sieci


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 1,5m

Najnowszy kabel HDMI o długości 1,5m w wersji v2.1 dla...

39 zł Więcej...

Antena Famaval 100 TRX EL biała

Wersja WZMOCNIONA portugalskiej anteny offsetowej firmy Famaval 100 TRX EL...

160 zł Więcej...

Antena Fuba DAA 850 ceglasta

Fuba DAA 850 to profesjonalna, włoska antena offsetowa. Łatwa w...

429 zł Więcej...
reklama