reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Powstaje globalna grupa medialna z ofertą dla dzieci

dodano: 2020-01-24 11:50 | aktualizacja: 2020-01-24 15:17
autor: Janusz Sulisz | źródło: Azoomee/ Da Vinci Media

Azoomeee DaVinci logo 360px.jpg Azoomee i Da Vinci Media łączą się, by stworzyć globalną grupę medialną z ofertą dla dzieci. Firma medialna Da Vinci Media z siedzibą w Berlinie, w której ofercie znajduje się kanał telewizyjny dla dzieci, ogłosiła, że została przyjęta przez spółkę Azoomee z siedzibą w Londynie.

Azoomeee
Azoomeee DaVinci 760px.jpg


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oferta spółki Da Vinci Media obejmuje kanały telewizyjne edukacyjne i cyfrową aplikację, i jest skierowana do dużej grupy głodnych wiedzy najmłodszych widzów na całym świecie. Połączone spółki będą dysponować - jak to ujęto w komunikacie - największą na świecie biblioteką gier i filmów dla dzieci, które uczą i bawią.

Nowo powstała grupa, która będzie funkcjonować pod dwoma markami „Azoomee” i „Da Vinci Kids”, będzie docierać do ponad 45 mln abonentów za pośrednictwem linearnych kanałów telewizyjnych i aplikacji mobilnych w ponad 150 krajach świata.

Przejęcie jest kluczowym krokiem w kierunku globalnej ekspansji grupy.
 

- Spółka Azoomee opracowała wewnętrznie bardzo elastyczną, wyróżnioną wieloma nagrodami cyfrową platformę, z której można korzystać na każdym urządzeniu mobilnym z dostępem do Internetu, w każdym miejscu na świecie. Bardzo cieszymy się, że dostarczamy widzom z różnych krajów treści edukacyjne premium za pośrednictwem naszej zaawansowanej technologicznie platformy - powiedział prezes Douglas Lloyd.

- Dystrybucja jest kluczowa dla partnerów, którzy zajmują się udostępnianiem naszych treści. Podpisana umowa zapewnia nam globalną obecność dzięki długoterminowej partnerskiej współpracy z operatorami telekomunikacyjnymi, operatorami telewizji kablowej, satelitarnej i publicznymi nadawcami oraz dostępność we wszystkich największych sklepach z aplikacjami i na odbiornikach telewizyjnych podłączonych do Internetu - dodała Estelle Lloyd, dyrektor ds. operacyjnych.

- Bardzo cieszę się, że dwie popularne marki, które tworzą edukacyjne i rozrywkowe treści dla dzieci połączyły siły. Spółka Da Vinci rozbudza ciekawość świata dzieci w wieku 6-11 lat takimi programami, jak np. „Operacja Auć”, a koncern Azoomee kieruje swoją ofertę do najmłodszych widzów w wieku 4-7 lat. Obie spółki idą przykładem ciekawego świata Leonarda da Vinci i sprawiają, że nauka staje się wspaniałą przygodą - podkreślił Ferdinand Habsburg, założyciel Da Vinci Media.

Azoomee to prywatna spółka mediowa i studio aplikacji mobilnych, które specjalizuje się w tworzeniu edukacyjno-rozrywkowych aplikacji dla dzieci. Oferta Azoomee obejmuje bogatą bibliotekę edukacyjnych i pobudzających wyobraźnię programów telewizyjnych dostępnych na mobilnych urządzeniach i platformach, które wzbudzają w dzieciach ciekawość świata i dociekliwość.

Wielokrotnie nagradzana i nominowana do BAFTA aplikacja Azoomee to starannie wybrana oferta gier pełnych akcji, quizów pobudzających do myślenia, układanek oraz rozwijających wyobraźnię zadań, które poszerzają wiedzę dziecka, ucząc je i bawiąc. Wszystkie elementy oferty zostały specjalnie wybrane, aby zagwarantować bezpieczeństwo młodych użytkowników.

Aplikację Azoomee można pobrać za darmo ze sklepów App Store i Google Play. Jest ona też ona dostępna dla użytkowników inteligentnych telewizorów, dla klientów koncernu Amazon, O2, Vodafone oraz na wielu innych platformach na całym świecie.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Twin UHD 4K S2X

Octagon SF8008 Twin UHD 4K S2X - odbiornik UHD 4K...

519 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 190 zł Więcej...

Moduł UniCam Pro Evo 4.0

Uniwersalny moduł dostępu UniCam Evo Deltacrypt CI/CI+ v. 4.0. W...

490 zł Więcej...
reklama