reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Powstaje globalna grupa medialna z ofertą dla dzieci

dodano: 2020-01-24 11:50 | aktualizacja: 2020-01-24 15:17
autor: Janusz Sulisz | źródło: Azoomee/ Da Vinci Media

Azoomeee DaVinci logo 360px.jpg Azoomee i Da Vinci Media łączą się, by stworzyć globalną grupę medialną z ofertą dla dzieci. Firma medialna Da Vinci Media z siedzibą w Berlinie, w której ofercie znajduje się kanał telewizyjny dla dzieci, ogłosiła, że została przyjęta przez spółkę Azoomee z siedzibą w Londynie.

Azoomeee DaVinci 760px.jpg


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oferta spółki Da Vinci Media obejmuje kanały telewizyjne edukacyjne i cyfrową aplikację, i jest skierowana do dużej grupy głodnych wiedzy najmłodszych widzów na całym świecie. Połączone spółki będą dysponować - jak to ujęto w komunikacie - największą na świecie biblioteką gier i filmów dla dzieci, które uczą i bawią.

Nowo powstała grupa, która będzie funkcjonować pod dwoma markami „Azoomee” i „Da Vinci Kids”, będzie docierać do ponad 45 mln abonentów za pośrednictwem linearnych kanałów telewizyjnych i aplikacji mobilnych w ponad 150 krajach świata.

Przejęcie jest kluczowym krokiem w kierunku globalnej ekspansji grupy.
 

- Spółka Azoomee opracowała wewnętrznie bardzo elastyczną, wyróżnioną wieloma nagrodami cyfrową platformę, z której można korzystać na każdym urządzeniu mobilnym z dostępem do Internetu, w każdym miejscu na świecie. Bardzo cieszymy się, że dostarczamy widzom z różnych krajów treści edukacyjne premium za pośrednictwem naszej zaawansowanej technologicznie platformy - powiedział prezes Douglas Lloyd.

- Dystrybucja jest kluczowa dla partnerów, którzy zajmują się udostępnianiem naszych treści. Podpisana umowa zapewnia nam globalną obecność dzięki długoterminowej partnerskiej współpracy z operatorami telekomunikacyjnymi, operatorami telewizji kablowej, satelitarnej i publicznymi nadawcami oraz dostępność we wszystkich największych sklepach z aplikacjami i na odbiornikach telewizyjnych podłączonych do Internetu - dodała Estelle Lloyd, dyrektor ds. operacyjnych.

- Bardzo cieszę się, że dwie popularne marki, które tworzą edukacyjne i rozrywkowe treści dla dzieci połączyły siły. Spółka Da Vinci rozbudza ciekawość świata dzieci w wieku 6-11 lat takimi programami, jak np. „Operacja Auć”, a koncern Azoomee kieruje swoją ofertę do najmłodszych widzów w wieku 4-7 lat. Obie spółki idą przykładem ciekawego świata Leonarda da Vinci i sprawiają, że nauka staje się wspaniałą przygodą - podkreślił Ferdinand Habsburg, założyciel Da Vinci Media.

Azoomee to prywatna spółka mediowa i studio aplikacji mobilnych, które specjalizuje się w tworzeniu edukacyjno-rozrywkowych aplikacji dla dzieci. Oferta Azoomee obejmuje bogatą bibliotekę edukacyjnych i pobudzających wyobraźnię programów telewizyjnych dostępnych na mobilnych urządzeniach i platformach, które wzbudzają w dzieciach ciekawość świata i dociekliwość.

Wielokrotnie nagradzana i nominowana do BAFTA aplikacja Azoomee to starannie wybrana oferta gier pełnych akcji, quizów pobudzających do myślenia, układanek oraz rozwijających wyobraźnię zadań, które poszerzają wiedzę dziecka, ucząc je i bawiąc. Wszystkie elementy oferty zostały specjalnie wybrane, aby zagwarantować bezpieczeństwo młodych użytkowników.

Aplikację Azoomee można pobrać za darmo ze sklepów App Store i Google Play. Jest ona też ona dostępna dla użytkowników inteligentnych telewizorów, dla klientów koncernu Amazon, O2, Vodafone oraz na wielu innych platformach na całym świecie.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena Opticum AX1000+ LTE

Wysokiej jakości telewizyjna antena UHF marki Opticum. Zaprojektowana specjalnie do...

69 zł Więcej...

Kamera SJCAM SJ8 PRO

980 zł Więcej...

Moduł UniCam Pro Evo 4.0

Uniwersalny moduł dostępu UniCam Evo Deltacrypt CI/CI+ v. 4.0. W...

490 zł Więcej...
reklama