reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

„Złoto Bałtyku” 2 i giganci w marcu w History

dodano: 2020-02-14 05:25
autor: Łukasz Knapik | źródło: A+E Networks

History W marcu br. kanał History poleca swoim widzom takie programy jak „Najbardziej jadowite zwierzęta świata”, „Pojedynek gigantów: Coca-Cola kontra Pepsi” i „Złoto Bałtyku” (sezon 2.).

History Travis Fimmel („Wikingowie”), Rick Harrison („Gwiazdy lombardu”)


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak zapowiada nadawca, w marcu br. w History powrócą bohaterowie owładnięci gorączką bursztynu w nowym sezonie przygód poszukiwaczy „Złota Bałtyku”. Dla wielbicieli mocnych wrażeń prowadzący programu „Najbardziej jadowite zwierzęta świata” sprawdzą, gdzie leżą granice bólu. Marzec przyniesie widzom jeszcze jedno starcie w History - „Pojedynek gigantów: Coca-Cola kontra Pepsi”. Widzowie prześledzą historię rywalizacji dwóch spośród największych marek gastronomicznych świata.

Marzec 2020 roku w ofercie kanału History:

„Najbardziej jadowite zwierzęta świata” („Kings of Pain”)
emisja: w poniedziałki (od 2 marca br.) o 21:00

Caveman Rob i Adam Thorn to znawcy dzikich zwierząt, którzy wielokrotnie padli ofiarą ukoszeń i użądleń przez przedstawicieli najgroźniejszych gatunków. Mężczyźni podróżują do najdalszych zakątków naszej planety, by doświadczyć skutków jakie wywołuje jad ptasznika goliata czy pytona siatkowego. Mierząc natężenie bólu, prowadzą ranking swoich eksperymentów. Wszystko to w imię nauki, by uczynić świat bardziej bezpiecznym.

„Pojedynek gigantów: Coca-Cola kontra Pepsi” („Cola Wars”)
emisja: w środę, 18 marca br. o 22:00

Program śledzi zaciętą rywalizację między markami Coca-Cola a Pepsi, skoncentrowaną na klęsce „New Coke” w 1985 roku. Przez prawie sto lat Coca-Cola była niekwestionowanym liderem w wielomiliardowym globalnym przemyśle napojów gazowanych, klasyczna i przewidywalna, podczas gdy Pepsi zawsze starała się z nią konkurować najnowocześniejszymi reklamami. Nagle, w 1985 roku kierownictwo Coca-Coli zdecydowało się na krok tak odważny, że wstrząsnął opinią publiczną: zmienili formułę najpopularniejszego napoju na świecie.

„Złoto Bałtyku” 2 („The Hunt for Baltic Gold” 2)
emisja: we wtorki (od 24 marca br. o 21:00

Bohaterowie owładnięci gorączką bursztynu powracają! „Złoto Bałtyku” wciąż spędza sen z powiek Krzyśkowi, Tomkowi i Benedyktowi. Krzysiek marzy o wydobyciu wielkich brył ukrytego w głębi ziemi bursztynu. Wykorzystuje do tego celu ciężki sprzęt i polega na zaufanej ekipie, ale czasami nie wszystko idzie zgodnie z planem. Tomek nie przestaje szukać drogocennego kamienia na bałtyckich plażach. Stawia sobie także nowe wyzwanie - zamierza ustanowić rekord Guinnessa. Benedykt wraz z załogą wypływają z helskiego portu w morze z nadzieją, że głębiny skrywają nie tylko ryby, ale i bursztyn. Czy w tym sezonie naszym bohaterom dopisze szczęście (więcej tutaj i tutaj)?
 
Kadr z programu „Złoto Bałtyku”, foto: A+E Networks
Kadr z programu „Złoto Bałtyku”, foto: A+E Networks


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023

12 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...