reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Światowy sukces przeboju z „365 dni” TVN i Agory

dodano: 2020-08-14 06:06
autor: Łukasz Knapik | źródło: Agora/satkurier.pl

Agora Next Film TVN „365 dni” Agora Muzyka nawiązała współpracę z Universal Music Group związaną z płytą CD „Dark Room” Michele Morrone. Jest to pierwsza tego typu kooperacja z międzynarodowym oddziałem amerykańskiej wytwórni, która zapewni albumowi polskiej produkcji światowy zasięg i sprzedaż na zagranicznych rynkach. Płyta CD zawiera piosenkę „Feel It” z filmu „365 dni”. Producentem filmu jest Ekipa, koproducentami są TVN (Discovery), Next Film (Agora) i Future Space, a dystrybutorem jest Next Film. „365 dni” to ekranizacja powieści autorstwa Blanki Lipińskiej pod tym samym tytułem.

Agora Next Film TVN „365 dni”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- Współpraca Agora Muzyka z Universal Music Group to wydarzenie bez precedensu w historii polskiego rynku muzycznego. Płyta Michele Morrone „Dark Room” została w całości napisana i wyprodukowana w Polsce, a teraz trafi do odbiorców na całym świecie. Jest to projekt historyczny dla rodzimych producentów i songwriterów - wierzę, że otwiera on nowe możliwości dla muzyki polskiej produkcji

- mówi Robert Kijak, dyrektor pionu Wydawnictwo Agora.

- Bardzo się cieszymy z nawiązania współpracy z Agora Muzyka przy albumie Michele Morrone. To niewątpliwie produkcja światowego poziomu, która szturmem podbija rynek muzyczny na całym świecie. Universal Music Polska wraz z Universal Music Germany zajmują się promocją i eksploatacją projektu globalnie poza rynkiem polskim

- podkreśla Maciej Kutak, dyrektor zarządzający Universal Music Polska.

 
Michele Morrone, włoski aktor znany na całym świecie dzięki filmowej ekranizacji (do kin trafiła w piątek, 7 lutego br., a obecnie dostępna jest w serwisach VOD) książki „365 dni” (więcej tutaj i tutaj), dał się także poznać jako muzyk. Jak czytamy w komunikacie, jego debiutancki albumu „Dark Room”, wydany nakładem Agora Muzyka, okazał się międzynarodowym sukcesem. Płyta CD „Dark Room” miała swoją premierę na polskim rynku w piątek, 14 lutego br. i od chwili ukazania się gości na listach najlepiej sprzedających się albumów w kraju. Z tego krążka pochodzą takie hity, jak „Feel It”, „Watch Me Burn” i „Hard For Me”, które już podbiły listy przebojów w Europie czy Azji. Do produkcji albumu „Dark Room” Agora Muzyka zaangażowała duet tekściarzy - Dominica Buczkowskiego i Patryka Kumóra, którzy mają na swoim koncie sukcesy nie tylko na polskim, ale również międzynarodowym rynku (dane za Agorą).

Bezpośrednim efektem współpracy Agory Muzyka i Universal Music Group jest wyprodukowany przez Polydor Records remix hitu „Hard for me”, za który odpowiada niderlandzki DJ i producent Fadil El Ghoul „R3HAB”.
 
Anna-Maria Sieklucka i Michele Morrone na plakacie promującym kinową emisję filmu „365 dni”, foto: Agora
Anna-Maria Sieklucka i Michele Morrone na plakacie promującym kinową emisję filmu „365 dni”, foto: Agora
Michele Morrone na okładce płyty CD „Dark Room”, foto: Agora
Michele Morrone na okładce płyty CD „Dark Room”, foto: Agora


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Płyty - kino - gadżety


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

609 zł Więcej...

Antena Laminas AS-1500 AE

Podświetlana antena epoksydowa - offset 1,6 m w wersji AE...

1 950 zł Więcej...

Miernik Linbox WS-6944 PRO dla DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

489 zł Więcej...
reklama