Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
We wrześniu br. na platformie tokfm.pl ruszył kolejny sezon podcastu „Dobra praca”, poradniczego cyklu skierowanego przede wszystkim do pracowników. Jednak - jak zapewnia nadawca, poruszana w nim tematyka jest na tyle szeroka i kompleksowo ujęta, że bez wątpienia będzie ciekawa również dla pracodawców czy szefów. Pomysłodawczynią i autorką podcastu jest dziennikarka Tok FM Zuzanna Piechowicz.
- Podział na życie i pracę nie ma sensu. Życie toczy się także w pracy. A Polacy to jedno z najbardziej zapracowanych społeczeństw: średnio rocznie spędzamy w pracy 1832 godziny. To ponad 300 godzin więcej niż wynosi średnia w Wielkiej Brytanii i prawie 400 godzin dłużej niż przeciętny Niemiec - wylicza autorka podcastu. - Podcast „Dobra praca” jest o tym, jak sprawić, aby ten czas spędzany przez nas w pracy był bardziej satysfakcjonujący albo przynajmniej mniej uciążliwy. Z moimi gośćmi rozmawiam o budowaniu relacji w pracy, emocjach, asertywności, mądrym rozwoju osobistym i prawie. To podcast prowadzony dla i z perspektywy pracowników i pracowniczek - dodaje.
Do tej pory w „Dobrej pracy” można było usłyszeć m.in. o sztuce podejmowania decyzji, wydobywaniu i ćwiczeniu talentów oraz metodach skutecznego odpoczywania. W tym sezonie pojawią się tematy związane m.in. ze „szklanym sufitem” kobiecych karier, zjawiskiem mobbingu koleżeńskiego, a także powrotem do pracy po urlopie macierzyńskim.
Podcastowi „Dobra praca” towarzyszą rozmowy w cyklu „Dobry pracodawca”, które adresowane są do kierowników i szefów, a także właścicieli firm. Raz w miesiącu poruszane są tematy związane z efektywnym zarządzaniem zespołem, budowaniem motywacji i efektywną organizacją pracy. Autorką cyklu jest Marzena Mazur, prowadząca w Tok FM audycję „Strefa szefa”.
Wszystko uzupełniają rozmowy z ekspertami dotyczące tematu rekrutacji, w których w tym sezonie poruszone zostaną zagadnienia m.in. w jaki sposób rozmawiać o wynagrodzeniach i formule zatrudnienia. Rekruterzy dowiedzą się też, jak najlepiej zadbać o kandydata w trudnych dla rynku czasach COVID-19.
To czwarta odsłona cyklu „Dobra praca”. Dwa pierwsze sezony były publikowane w 2019 roku, a trzeci wiosną 2020 roku. Tym razem podcastu będzie można słuchać bez opłat co tydzień przez trzy miesiące.
Cyklowi towarzyszy promocja na tokfm.pl i w mediach społecznościowych stacji. Dodatkowo, „Dobra praca” będzie promowana również na wybranych platformach streamingowych.
Za towarzyszącą cyklowi ofertę partnerską odpowiada Tandem Media, broker kinowo-radiowy Agory. Partnerem cyklu „Dobra praca” od chwili jego powstania jest OLX.
- Jako jeden z największych job boardów w Polsce nasz serwis cały czas stara się edukować rynek. W naszych codziennych działaniach takich, jak szkolenia, webinary, rozmowy z użytkownikami pokazujemy, jak pracować nad jakością ogłoszeń o pracę i doskonalić procesy rekrutacyjne - mówi Tomasz Grzechnik, szef kategorii „Praca” w OLX. - Cieszymy się, że po raz kolejny możemy być partnerem cyklu „Dobra praca” i dzielić się wiedzą ze słuchaczami podcastów - dodaje.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.