reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Warner Bros. Discovery - nazwa nowej firmy po połączeniu

dodano: 2021-06-02 11:21 | aktualizacja: 2021-06-02 16:13
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Discovery/satkurier.pl

Warner Bros. Discovery Warner Bros. Discovery - to nazwa firmy, która powstanie po połączeniu aktywów WarnerMedia i Discovery. - Nazwa ta uhonoruje, uczci i wywyższy najbardziej znane studio kreatywne na świecie z wysokiej jakości światowym dziedzictwem Discovery w zakresie narracji - czytamy w komunikacie Discovery, Inc. Zaprezentowano też logo i hasło nowej firmy: „The stuff that dreams are made of”, będące cytatem z filmu „Sokół maltański”.

Warner Bros. Discovery


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przypomnijmy, że AT&T i Discovery oficjalnie ogłosili 17 maja, że osiągnęli porozumienie w sprawie połączenia WarnerMedia z Discovery. Transakcja opiewa na kwotę 43 mld dol. Akcjonariusze AT&T staną się właścicielem 71 proc. udziałów nowo powstałej firmy, a Discovery 29 proc. Oczywiście wymagana jest zgoda odpowiednich organów regulacyjnych. Zamknięcie transakcji miałoby nastąpić w połowie 2022 roku.

Natomiast kilka dni później Discovery, Inc. ogłosił, że David Zaslav będzie pełnił funkcję prezesa i dyrektora generalnego co najmniej do 31 grudnia 2027 roku. Poprzednia umowa obowiązywała do końca 2023 roku. Ma to związek z porozumieniem między AT&T Inc. a Discovery, Inc. dotyczącym połączenia WarnerMedia z Discovery - David Zaslav pokieruje tą nową grupą medialną.
 

Warner Bros. Discovery będzie aspirować do miana najbardziej innowacyjnego, ekscytującego i zabawnego miejsca narracji na świecie - o to właśnie będzie chodziło w firmie. Uwielbiamy nazwę nowej firmy, ponieważ reprezentuje ona połączenie legendarnej stuletniej spuścizny Warner Bros. w zakresie kreatywnego, autentycznego opowiadania historii i podejmowania śmiałego ryzyka, aby ożywić najbardziej niesamowite historie, z globalną marką Discovery, która zawsze jasno skłaniała się do integralności, innowacyjności i inspiracji. Jest tak wiele wspaniałych, kreatywnych i dziennikarskich kultur, które zbudują rodzinę Warner Bros. Discovery. Wierzymy, że będzie to najlepsze i najbardziej ekscytujące miejsce na świecie do opowiadania wielkich, ważnych i wpływowych historii z dowolnego gatunku - i na dowolnej platformie: filmowej, telewizyjnej i streamingowej

- powiedział David Zaslav, prezes i dyrektor generalny Discovery oraz przyszły dyrektor generalny Warner Bros. Discovery.

Nowa firma Warner Bros. Discovery będzie właścicielem jednej z najobszerniejszych bibliotek treści na świecie z prawie 200 tys. godzin kultowych materiałów. Zgromadzi także ponad 100 marek w jednym globalnym portfolio, w tym: TVN, Eurosport, HBO, Warner Bros., Discovery, DC, CNN, WB Games, Turner Sports, Cartoon Network, HGTV, Food Network, TNT, TBS, Turner Classic Movies, Wizarding World, Adult Swim, Magnolia, TLC, Animal Planet, ID i wiele innych.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

389 zł Więcej...

Odbiornik AX 4KBOX HD61 Combo

AX 4K HD61 Combo - najnowszy odbiornik Ultra HD marki...

829 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...