Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Blok może dotrzeć nawet do ponad 8 mln Polaków - zasięg 168 stacji biorących udział w akcji w poniedziałkowych pasmach 9:00-10:00 i 14:00-15:00 to 8,3 mln osób, a ich łączny udział w czasie słuchania wynosi 74 proc. (źródło danych słuchalnościowych: Radio Track, Kantar Polska, zasięg w kwadransach/udział w czasie słuchania, listopad 2021 roku - styczeń 2022 roku, dane za I Love Radio). Spoty wyemitują: RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Radio Zet, Antyradio, Meloradio, Chillizet, Radio Eska, Radio Vox FM, Radio SuperNova, Radio Plus, Eska Rock, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio, Tok FM, Radio Gra, Radio 90 i Radio Jura.
Stacje radiowe należące do czterech grup radiowych: Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF i Grupy ZPR Media, przekazały na rzecz akcji w sumie 360 sekund swojego czasu reklamowego. Całkowity przychód ze sprzedaży spotów - cegiełek (każdy kosztuje 20 tys. zł) zostanie przekazany Polskiej Misji Medycznej, która od ponad 20 lat zajmuje się pomocą humanitarną i rozwojową na całym świecie. Aktualnie prowadzi zbiórkę środków na pomoc Ukrainie. Głównym celem jest pilna odpowiedź na potrzeby mieszkańców w obszarach dotkniętych działaniami zbrojnymi.
We współpracy z Polskim Zespołem Humanitarnym w najbliższych dniach zostaną zakupione najpotrzebniejsze środki medyczne, niezbędne do zapewnienia pilnej pomocy mieszkańcom strefy dotkniętej atakami, a następnie przetransportowane z Polski. Wśród zakupionych produktów znajdą się m.in. opatrunki hemostatyczne, hydrożelowe, okluzyjne i wentylowe, gaziki jałowe, opaski elastyczne i szyny Kramera. Potrzeby zostały ustalone we współpracy z organizacjami partnerskimi obecnymi na miejscu.
Wydarzenie odbędzie się w związku z wciąż trwającym atakiem wojskowym Rosji na Ukrainę
(więcej tutaj).
Dodatkowo porozumienie I Love Radio co roku emituje „Charytatywny blok reklamowy”, który można usłyszeć 11 kwietnia, kiedy to obchodzony jest Polski Dzień Radia. Przez 5 lat trwania akcji zebrano 420 tys. zł dla dzieci z wadami słuchu
(więcej tutaj).
„Bloki charytatywne” - emisja w poniedziałek, 14 marca 2022 roku w 168 rozgłośniach w Polsce.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.