dodano: 2022-04-01 17:51 | aktualizacja:
2022-04-01 21:49
autor: RO |
źródło: satcesc.com
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od momentu zakupu w 2014 r. Movistar+ jest jednym z głównych filarów strategii handlowej Telefónica. W rzeczywistości marka CANAL+ zniknęła i doprowadziła do zakończenia pewnej epoki płatnej telewizji w Hiszpanii. CANAL+ jest dziś najbardziej wspominany z nostalgią.
Mimo to plany hiszpańskiego operatora zakładają dalszy rozwój
Movistar, zwłaszcza po osiągnięciu porozumienia z
DAZN w sprawie transmisji całej hiszpańskiej piłki nożnej przez najbliższe 5 sezonów.
Większościowy udziałowiec Vivendi, miliarder Vincent Bollore, od lat chce zbudować europejskiego rywala dla amerykańskich platform streamingowych. W 2016 r. kupił udziały we włoskiej grupie
Mediaset, choć później zrezygnował z projektu. W ubiegłym roku stał się znaczącym akcjonariuszem grupy
Prisa, zwiększając swój udział do 9,9%.
Należy pamiętać, że Vivendi jest właścicielem CANAL+ Group z 24 milionami abonentów. Jedna trzecia z nich to Francuzi. Firma dąży do osiągnięcia 30 mln klientów do 2025 roku.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.