reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

IBC 2024: Ponad 45 000 odwiedzających

dodano: 2024-09-18 23:08
autor: Janusz Sulisz | źródło: IBC

IBC 2024 targi RAI Amsterdam 360px Targi IBC w Amsterdamie poinformowały, że w dniach 13 - 16 września tereny RAI Amsterdam odwiedziło 45 085 gości ze 170 krajów, gromadząc światowe środowisko mediów, rozrywki i technologii. Oprócz przyciągnięcia ponad 2000 odwiedzających więcej niż w zeszłym roku, targi przyciągnęły ponad 1350 wystawców – o 100 więcej niż w 2023 r.

show.ibc.org
IBC 2024 targi RAI Amsterdam 760px


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Rekordowe targi IBC 2024: ponad 45 000 uczestników

Powierzchnia wystawiennicza IBC 2024 osiągnęła 46 tys. m kw., przekraczając łączną powierzchnię z poprzedniego roku wynoszącą 44,5 tys. m kw. IBC 2024 odniosło się do kluczowych trendów i problemów napędzających zmiany w krajobrazie medialnym, takich jak zwalczanie fałszywych informacji i fake newsów, oferując jednocześnie nowe funkcje targów, takie jak AI Tech Zone i IBC Talent Programme.

- IBC kontynuowało wzrostową tendencję w 2024 r., z ogromną frekwencją w całej społeczności IBC, gdy ludzie zebrali się w Amsterdamie, aby zbadać postęp technologiczny i dynamikę rynku, które na nowo definiują naszą branżę.

- powiedział Michael Crimp, dyrektor generalny IBC.

- W roku naznaczonym tak ważnymi wydarzeniami, jak igrzyska olimpijskie i wybory krajowe, na IBC 2024 panował niezwykle pozytywne reakcje. Tegoroczne targi dotyczyły rosnącego zainteresowania trendami, takimi jak skok AI z teorii do zastosowań w świecie rzeczywistym, w jaki sposób branża walczy z dezinformacją w wiadomościach oraz konieczności wspierania talentów i różnorodności w mediach, rozrywce i technologii.


Inne tematy, które znalazły się w centrum uwagi na IBC, obejmowały zrównoważony rozwój, 5G, chmurę, esport, immersyjne doświadczenia, OTT i streaming, adtech, metaverse, edge computing i technologie połączone.

AI Media Production Lab

Wiele z tematów definiujących IBC było również przedmiotem zainteresowania programu IBC Accelerator Media Innovation Programme, który w tym roku obejmował kolejną nowość IBC: AI Media Production Lab, badając serię projektów, w których niektórzy innowatorzy branży współpracowali nad konkretnymi koncepcjami AI.

Projekt Accelerator 

Jednym z najgorętszych projektów Accelerator – również omawianym na konferencji IBC – był „Design Your Weapons in the Fight Against Disinformation”, którego celem było rozwinięcie branżowego zrozumienia wyzwań i nadużyć, z którymi mierzą się obecnie wszystkie media, pomagając odbiorcom identyfikować wiarygodne wiadomości i informacje.

Strefa AI Tech Zone

Nowa strefa AI Tech Zone, wspierana przez EBU, była wypełniona gośćmi, którzy rozmawiali z wiodącymi innowatorami na temat praktycznych zastosowań, od automatycznej edycji wideo i separacji muzyki od dźwięku po śledzenie pochodzenia treści i szybkie i bezpieczne przechowywanie w chmurze. Na scenie strefy pionierzy AI dzielili się spostrzeżeniami na temat tego, jak technologia wpłynie na przyszłość i jak już przekształca media w takich obszarach, jak wykrywalność, weryfikacja wiadomości i tworzenie wciągających doświadczeń.

Targi IBC 2025 odbędą się w dniach 12 - 15 września 2025 roku.
 



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Wystawy na świecie


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...