Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
LG, Razer i MediaTek pokazały przełomową, pierwszą tego typu na świecie, technologię Bluetooth o ultraniskich opóźnieniach (BT ULL)
Podczas szczytu webOS, w którym uczestniczyło 300 przedstawicieli 140 firm partnerskich, w tym twórców treści, producentów i dostawców z 24 krajów, przedstawiono strategiczną wizję LG oraz przyszłe inicjatywy dotyczące rozwoju ekosystemu webOS i platformy AI.
Razer - marka dla graczy, opracowała pierwszy kontroler do gier z technologią BT ULL.
Aby pokazać jego lepszą wydajność,
LG i Razer porównały podczas wydarzenia kontroler Bluetooth z BT ULL ze standardowym modelem. Pokaz podkreślił wysoką responsywność, mniejsze opóźnienie wejściowe i precyzję sterowania w grach opartych na chmurze, w tym w grach FPS, grach walki i wyścigach.
Najnowsza technologia BT ULL zapewnia wysoką wydajność w grach w chmurze, spełniając oczekiwania graczy, którzy potrzebują błyskawicznego czasu reakcji, by maksymalnie wykorzystać swoje umiejętności.
LG, jako pierwsza firma w branży, planuje wkrótce wprowadzić program certyfikacji kontrolerów do gier innych producentów, aby zapewnić bezproblemową współpracę kontrolerów BT ULL z telewizorami LG webOS Smart TV.
Razer będzie pierwszym producentem, który otrzyma certyfikat LG.
LG i MediaTek, globalny producent półprzewodników, wspólnie opracowują technologię BT ULL, która zostanie zintegrowana z chipsetem Wi-Fi MediaTek MT7921. Chipset ten będzie również wyposażony w wydajną i niezawodną technologię Wi-Fi 6 z serii Filogic firmy MediaTek.
Wspólne działania mają na celu umożliwienie posiadaczom telewizorów LG webOS Smart TV natychmiastowe rozpoczęcie gry w chmurze dzięki zmniejszonemu czasowi reakcji, a także zapewnienie najwyższego poziomu realizmu podczas rozgrywki.
Najnowsze telewizory LG OLED i LG QNED klasy premium, obsługujące częstotliwość odświeżania 120 Hz lub wyższą z technologią BT ULL, mają zostać wprowadzone na rynek w 2025 roku.
- LG konsekwentnie wprowadza bardziej zaawansowane funkcje, zaprojektowane z myślą o pełnym zaangażowaniu graczy w ich ulubione tytuły i wyróżnieniu firmy na tle konkurencji. Wraz z rozwojem platformy LG webOS pojawią się funkcje, które uczynią ją najlepszą platformą do gier dla każdego gracza.
Baik Seon-pill, szef działu planowania produktów LG Home Entertainment Company
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.