dodano: 2006-07-07 16:38 | aktualizacja:
2006-07-07 17:21
autor: Magda Kowalczyk |
źródło: broadband tv news
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
We Francji platformy telewizyjne mają 42 proc. udziału w rynku, w Wielkiej Brytanii 44 proc., a w Niemczech 62 proc..
Operator hiszpańskiej sieci kablowej Ono posiada obecnie 900 tys. abonentów i ma 26 proc. udziału w rynku, a w całym sektorze telewizyjnym 5.42 proc..
Z drugiej strony trzy kluczowe oferty Ono opierają się na usłudze płatnej telewizji, pojemności dla zawartości programowej i usłudze VOD, a także pojemności do produkcji własnej zawartości, takiej jak kanały Somos i Telecorazón, produkowane z Mediapro.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.