reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Wpływ La Sexta i Cuatro na rynek

dodano: 2006-07-12 15:46 | aktualizacja: 2006-07-12 16:34
autor: Jerzy Kruczek | źródło: El Pais

Pojawienie się dwóch nowych, publicznych nadawców na rynku hiszpańskiej telewizji - telewizji Cuatro i La Sexta znacznie zmieniło tamtejszy sektor medialny w sezonie 2005/2006 (od 1 września do 30 czerwca). Stacje z dłuższym stażem emisji odnotowały spadek.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dwa nowe kanałyznacznie zmieniły rozkład sił na hiszpańskim rynku telewizyjnym. Kanały, które dotad przewodziły w rankingach straciły udział publiczności na rzecz nowych nadawców.

Tele 5 z publicznością stanowiącą 21.5 proc. nadal utrzymała sie na pozycji lidera, jednak trzeba odnotować, że wynik jej był niższy o 0.9 proc. od ubiegłorocznego zestawienia.

Poza tym, sezon przyniósł restrukturyzację państwowej telewizji RTVE.

Pozytywny wpływ na hiszpański rynek telewizyjny miało wprowadzenia cyfrowej telewizji naziemnej, która aktualnie oferuje 20 niekodowanych kanałów komercyjnych i publicznych. Przeciętny hiszpański widz oglądał 225 minut telewizji dziennie. Więcej o 2 minuty niż w sezonie poprzednim.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Kanały


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...