dodano: 2006-07-12 15:46 | aktualizacja:
2006-07-12 16:34
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: El Pais
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dwa nowe kanałyznacznie zmieniły rozkład sił na hiszpańskim rynku telewizyjnym. Kanały, które dotad przewodziły w rankingach straciły udział publiczności na rzecz nowych nadawców.
Tele 5 z publicznością stanowiącą 21.5 proc. nadal utrzymała sie na pozycji lidera, jednak trzeba odnotować, że wynik jej był niższy o 0.9 proc. od ubiegłorocznego zestawienia.
Poza tym, sezon przyniósł restrukturyzację państwowej telewizji RTVE.
Pozytywny wpływ na hiszpański rynek telewizyjny miało wprowadzenia cyfrowej telewizji naziemnej, która aktualnie oferuje 20 niekodowanych kanałów komercyjnych i publicznych. Przeciętny hiszpański widz oglądał 225 minut telewizji dziennie. Więcej o 2 minuty niż w sezonie poprzednim.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.