dodano: 2006-11-06 11:14 | aktualizacja:
2006-11-06 12:12
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: Media2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przyczyną braku dostępu do kanałów Eurosportu była starsza wersja oprogramowania w dekoderach firmy Thomson, starszych modelach Samsunga i Sagema. Wprowadzenie odpowiednich zmian trwało kilkanaście dni, a część abonentów Cyfrowego Polsatu miała duże problemy z oglądaniem obu Eurosportów.
Jeden z abonentów złożył dwukrotnie reklamację do Biura Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu. Za drugim razem, Cyfrowy Polsat, ze względu na okres przez jaki korzysta on z dekodera, przystał na prośbę swojego abonenta i zgodził się na obniżenie kosztów należności o 50 proc. za każdy dzień, kiedy nie miał on dostępu do pełnej oferty programowej.
Warto zauważyć, że Cyfrowy Polsat wykazał się dużym profesjonalizmem w podejściu do swojego abonenta. Taka postawa na pewno będzie wpływać pozytywnie na dalsze relacje Cyfrowego Polsatu ze swoimi klientami. Oczywiście takie podejście BOK Cyfrowego Polsatu nie jest automatyczne, więc poszkodowani abonenci powinni zgłaszać się do Cyfrowego Polsatu z reklamacją. Inna sprawa, że w skrajnym przypadku rzetelna platforma powinna na własny koszt wymienić wątpliwej jakości dekoder, co tym bardziej poprawiłoby opinię o Cyfrowym Polsacie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.