dodano: 2006-11-10 16:12 | aktualizacja:
2006-11-10 17:29
autor: Magda Kowalczyk |
źródło: adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nadawcy zwrócili się także do rządu o większą aktywność w dziedzinie rynku medialnego. Rząd do tej pory przeznaczył na rozwój DVB-T jedynie 9 mln euro, podczas gdy oszacowano że nawet 1 mld euro będzie potrzebny do rozwoju rynku cyfrowej telewizji na terenie Hiszpanii.
Na dzień dzisiejszy 2.6-2.7 mln z wszystkich 15 mln hiszpańskich gospodarstw korzysta z usług DVB-T, pomimo że telewizja cyfrowa ma 80 proc. pokrycia.
Z tego powodu kampania reklamowa w okresie świątecznym, może wcale nie przynieść oczekiwanych skutków.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.