reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Sport, a nie filmy motorem HDTV

dodano: 2006-12-06 23:30 | aktualizacja: 2007-01-10 15:54
autor: Janusz Sulisz | źródło: av Zombie

Według ostatnich badań Consumer Electronics Association (CEA) motorem rozwoju usług HDTV nie jest zawartość filmowa, ale sportowa. 60 proc. posiadających sprzęt HDTV decyduje się na oglądanie sportu. To jest najważniejszy powód zakupu sprzętu HD.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Z kolei połowa z nich twierdzi, że to możliwość oglądania sportu w wysokiej rozdzielczości przekonała ich do zakupu odpowiedniego sprzętu.

Według badań spółki Pacific Media Associates w ciągu ostatnich trzech miesięcy 2006 roku ponad 3.2 mln telewizorów HDTV zostanie sprzedanych w USA (dwa razy więcej niż w 2005 roku).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja HD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...