dodano: 2007-05-26 20:21 | aktualizacja:
2007-05-26 20:43
autor: Jacek Grzeszczak |
źródło: Cyfrowy Polsat
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wprowadzenie ujednoliconych nazw ma ułatwić abonentom kontakt z Cyfrowym Polsatem. Obecnie jest on możliwy na dwa sposoby:
- telefonicznie (COK)
- poprzez Internet (iCOK)
Internetowe Centrum Obsługi Klienta aktualnie umożliwia:
• sprawdzenie stanu płatności
• wydrukowanie przelewu pocztowego lub zlecenia płatności w banku
• przejrzenie historii zmian w umowie z Cyfrowym Polsatem
• zapoznanie się z parametrami swojego odbiornika cyfrowego, oraz wydrukowanie jego instrukcji obsługi
• zlecenie ponownego przesłania uprawnień do odbioru kanałów z opłaconej opcji
• przywrócenie fabrycznego kodu blokady PIN w odbiorniku
Wkrótce wdrożone zostaną także:
• dokonywanie opłat poprzez internet
• zamawianie pakietów programowych
Internetowe Centrum Obsługi Klienta jest dostępne pod adresem:
http://www.icok.cyfrowypolsat.pl.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.