dodano: 2007-05-29 22:15 | aktualizacja:
2007-06-01 16:14
autor: JK |
źródło: BP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dyrektor generalny Mediaset Premium, Marco Leonardi, potwierdził, że popularność usługi pay-per-view jest dużo większa, niż się spodziewano. Od staru kanału sprzedano 2.93 mil. kart kodowych. Karty były odnawiane ponad 7.29 mil. razy. Przez pierwsze trzy miesiące 2007 roku, dochody niemal podwoiły się z 22.8 mil. euro do 45.3 mil. Euro. Przez ostatnie dwa lata Mediaset zainwestował 1.6 miliarda Euro.
Od 2008 roku, Mediaset Premium planuje poszerzenie oferty filmowej i seriali telewizyjnych, natomiast fani piłki nożnej zobaczą mecze Włoskiej Serie A i Champions League. Nadawca zastanawia się także nad możliwością wprowadzenia płatnego pakietu w naziemnej telewizji cyfrowej. 8-10 kanałów telewizyjnych byłoby konkurencją dla satelitarnego pakietu Sky Italia.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.