reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Multimedia Polska przejmuje 15 kablówek

dodano: 2007-07-18 12:54 | aktualizacja: 2007-07-18 16:54
autor: JK | źródło: ISI/gazeta.pl

Multimedia Spółka Multimedia Polska kupiła 15 sieci telewizji kablowych. Firma zapłaciła 40,87 mln zł, które pochodzą ze środków uzyskanych dzięki zeszłorocznej emisji akcji. Choć Multimedia nie podaje danych swojego partnera, to według serwisu o fuzjach DealWatch chodzi o Mariusza Trąbczyńskiego, właściciela firmy Marton.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Nie możemy podać nazwiska osoby sprzedającej i nie komentujemy spekulacji na ten temat" - powiedział przedstawiciel spółki w rozmowie telefonicznej z należącym do Euromoney serwisem DealWatch w środę. Jednocześnie firma zadeklarowała, że "nie wyklucza kolejnych umów z tym samym partnerem.

- Multimedia Polska nabyła od osoby fizycznej 15 sieci telewizji kablowej zlokalizowanych w Sochaczewie, Rawie Mazowieckiej, Łowiczu, Głownie, Pajęcznie, Zduńskiej Woli, Poddębicach, Chojnowie, Wołowie, Barcinie, Piechcinie, Łabiszynie, Lubostroniu, Chełmży i Chełmnie - podała spółka w oficjalnym komunikacie.

Według strony internetowej Marton są to lokalizacje, w których ta firma prowadzi swoje operacje. Jeśli sprzedawcą rzeczywiście był Marton, to zatrzymał na razie sieci telewizji kablowej w Gołubiu-Dobrzyniu, Kowalewie Pomorskim i Jabłonowie. To potwierdza informację przedstawiciela Multimedia Polska o tym, że spółka może zawrzeć kolejne umowy z tym samym partnerem.

Ponadto, Multimedia Polska poinformowały w komunikacie, że sieci telewizji kablowej zostały nabyte od ich wyłącznego właściciela - osoby indywidualnej. Według strony internetowej Marton, jej wyłącznym właścicielem jest Mariusz Trąbczyński. Nie udało się jednak z nim skontaktować.

- Sieciami telewizji kablowej, stanowiącymi element transakcji objętych jest ok. 43,8 tysięcy gospodarstw domowych, 23,4 tysięcy abonentów usługi telewizji kablowej i 5,6 tysiąca abonentów usługi dostępu do Internetu. 5,3 tys. abonentów korzysta jednocześnie z dwóch usług - poinformowały Multimedia w komunikacie.

Najpóźniej do 1 sierpnia 2007 roku, cena sprzedaży zostanie przez strony skorygowana, poprzez wskazanie dokładnej liczby abonentów korzystających z usług telekomunikacyjnych za pośrednictwem przejmowanych sieci. W tym dniu nastąpi również przeniesienie własności sieci na Multimedia Polska.

Spółka podała także, że w przypadku, gdyby po przeprowadzonym przez strony ostatecznym rozliczeniu transakcji, faktyczna liczba abonentów różniła się o więcej niż 5 proc., w stosunku do liczby abonentów wynikającej z oświadczenia sprzedającego - strony ustalą nową cenę sprzedaży, stanowiącą iloczyn zweryfikowanej liczby abonentów i kwoty 1431,62 zł.

Zapłata ceny sprzedaży przez Multimedia Polska nastąpi w pięciu ratach, przy czym I i II rata wynoszące 30% i 50 proc. kwoty 40.869.887,76 zł zostaną zapłacone odpowiednio w terminie 3 dni od podpisania umowy i po podpisaniu przez strony protokołów przekazania sieci, natomiast trzy kolejne raty zostaną zapłacone po zweryfikowaniu ceny sprzedaży i będą wynosiły odpowiednio 10%, 5% i 5% nowej ceny sprzedaży.

Spółka Multimedia Polska miała 16,46 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2007 roku wobec 11,19 mln zł zysku rok wcześniej.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa na świecie


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami Museum 4K i...

299 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...