dodano: 2007-07-31 12:59 | aktualizacja:
2007-08-01 10:20
autor: Anita Dąbek |
źródło: dtg
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
ZenithOptimedia oświadczył, że czas antenowy przeznaczony na reklamy telewizyjne był najtańszy już od wczesnych lat osiemdziesiątych z powodu narastania liczby cyfrowych kanałów, które mogą sprzedawać więcej miejsc na reklamę niż kanały analogowe.
Spółka powiedziała, że rynek reklamowy telewizji Wielkiej Brytanii zacznie rosnąć w 2008 roku, ale jego udział w rynku jako ogłoszeniodawcy będzie nadal spadał.
W 2012 roku telewizja będzie posiadać 22,7 proc. całkowitego rynku reklamowego, spadając z 27,2 proc. w 2006 roku.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.