dodano: 2007-08-13 16:43 | aktualizacja:
2007-08-13 16:55
autor: Janusz Sulisz |
źródło: c+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na potrzeby badania wybrano metodę bezpośrednią, „face to face” oraz sondaż telefoniczny w gospodarstwach domowych i polskich przedsiębiorstwach. Badania miały charakter cykliczny (realizowane były od grudnia 2006 do maja 2007, co miesiąc na grupie ok. 600 respondentów), co pozwoliło na wykonywanie badań ciągłych i dynamicznych łącznie w grupie 3600 klientów. Ich wyniki zadecydowały o miejscu zajętym w rywalizacji o godło „Laur Klienta 2007”.
Konkurs „Laur Klienta” jest projektem tworzonym przez polski rynek konsumencki i pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Są to firmy i produkty najczęściej wskazywane przez konsumentów, pozytywnie oceniane i rekomendowane innym osobom. Badania mają na celu określenie poziomu powszechnej popularności konkretnych produktów i usług, biorąc pod uwagę znajomość marki oraz opinie na jej temat.
Na sukces CYFRY+ składa się nie tylko najbogatsza na rynku oferta programowa, ale też zaawansowany system obsługi abonentów. Oprócz własnego call center wysokie standardy gwarantują: ponad 47 biur obsługi w największych miastach w Polsce (jesienią uruchomionych zostanie 6 kolejnych CENTRÓW CYFRY+), usługi CYFRA+ Assistance, drukowany magazyn abonencki PLUS+, Internetowe Centrum Abonentów (działa od 2004, umożliwia on-line m.in. dostęp do informacji na temat abonamentu, regulowanie należności kartą płatniczą, sprawdzanie salda, historii rozliczeń oraz szczegółów dotyczących odbieranego pakietu, wybranie ofert specjalnych i modyfikację oferty programowej), a także program lojalnościowy Złoty Plus, który premiuje długotrwałe korzystanie z oferty CYFRY+.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.