dodano: 2007-11-09 17:54 | aktualizacja:
2007-11-11 18:27
autor: Janusz Sulisz |
źródło: parabola.cz/upc
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W Czechach zaczyna rosnąć liczba abonentów cyfrowej oferty kablowej (DVB-C) w ramach sieci UPC Digital - jest ich już 67,9 tys. abonentów, ze wzrostem 23,5 tys. abonentów). W Internecie z UPC porusza się 230,7 tys. abonentów (wzrost o 14,1 tys.).
Na Słowacji platforma UPC Direct utrzymuje prawie stałą liczbę abonentów, bez wielkich różnic, co świadczy o zastoju na rynku, zbyt silnej konkurencji ze strony Digi TV lub słabych promocjach UPC Direct.
UPC Direct podała, że na Słowacji ma 23.2 tys. abonentów. W ciągu kwartału zanotowano wzrost o... 900 abonentów - to raczej marny wynik,a UPC Direct już dawno powinna podjąć rozsądną decyzję o wycofaniu się z tego rynku!
Analogowa oferta sieci kablowej UPC na Słowacji dociera do 260.1 tys. abonentów, a cyfrowa oferta UPC Digital to zaledwie ...400 abonentów, ale oferta ruszyła 3 tygodnie temu.
Na Węgrzech, tradycyjnie najlepszym rynkiem dla UPC Direct, jest aż 162,1 tys. abonentów, ale wzrost też nie jest rewelacyjny - tylko 3200 za kwartał (na polskie warunki to także marny wynik)!
W analogowej sieci UPC na Węgrzech ma aż 707,5 tys. abonentów, a cyfrowej oferty UPC w DVB-C jeszcze nie ma na Węgrzech.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.