dodano: 2008-01-25 09:55 | aktualizacja:
2008-01-25 10:17
autor: Janusz Sulisz |
źródło: dolce
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dolce na rynku rumuńskim ma czterech innych konkurentów w postaci platform DTH - Boom TV, Max TV, Focus Sat i lidera rynkowego DigiTV.
Platforma Dolce w momencie startu w 2007 roku miała zaledwie 0-1 proc. rumuńskiego rynku, a na koniec 2007 miała już 20 proc. rynku DTH w Rumunii.
Romtelecom planuje też podwojenie liczby abonentów w 2008 roku.
Aktualnie Dolce korzysta z 5 transponderów satelity Hellas Sat 2 (39.0°E):
- tp. 14 (12.565V SR=30000 FEC=7/8)
- tp. 21 (12.606H SR=30000 FEC=7/8)
- tp. 16 (12.647V SR=30000 FEC=7/8)
- tp. 17 (12.688V SR=30000 FEC=7/8)
- tp. 18 (12.730V SR=30000 FEC=7/8)
Większość oferty jest kodowana w systemie NDS VideoGuard, ale znalazło się też miejsce dla dwóch niekodowanych kanałów rumuńskich: Taraf TV (z tp. 17) i Etno TV (z tp. 18).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.