dodano: 2008-02-05 15:41 | aktualizacja:
2008-02-05 15:49
autor: Anita Dąbek |
źródło: n
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przez ostatnie dwa miesiące 2007 roku, czasopisma CD Action, CLICK!, PC Format i NEXT prezentowały na swoich łamach najlepsze, według redakcji produkty z zakresu szeroko rozumianej branży komputerowej. W tym okresie czytelnicy, których łącznie jest prawie 2 miliony, wysyłając SMS-y, oddawali głosy na te spośród nich, które ich zdaniem zasługiwały na miano HIT IT minionego roku. Uczestnicy plebiscytu dokonywali wyboru spośród 62 nominacji pogrupowanych w 12 kategoriach: Komputery, Komponenty, Programy użytkowe, Peryferia, Pamięci, Elektronika domowa, Sieć i Internet, Komunikacja, Dźwięk i Obraz, Fotografia i Wideo, Gry oraz Sprzęt dla Gracza. 31 grudnia 2007 r. zakończyło się głosowanie, w wyniku którego zostali wyłonieni zwycięzcy pierwszej edycji plebiscytu a wśród nich telewizja nowej generacji n.
Informację o zwycięstwie w plebiscycie HIT IT przyjęliśmy z dużą radością. Uznanie szerokiego grona czytelników tak znaczących czasopism growych i komputerowych, jest dla nas bardzo ważnym wyróżnieniem i jasnym sygnałem, że podążamy w dobrym kierunku. - powiedziała Katarzyna Szczepanik, Manager ds. PR i Promocji w ITI Neovision Sp. z o.o.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.