dodano: 2008-02-22 14:56 | aktualizacja:
2008-02-22 15:28
autor: Anita Dąbek |
źródło: n
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Telewizja nowej generacji n będzie wykorzystywać wizerunek Klubu i drużyny w swoich działaniach marketingowych. Znajdujący się w ofercie platformy n kanał sportowy nSport od lutego emituje na swojej antenie pierwszy serial dokumentalny w jakości High Definition pt. „Legia – stawka większa niż mecz”. Dziennikarze kanału nie odstępują piłkarzy ani na krok, dzięki czemu kibice w każdym odcinku będą mogli śledzić ich losy także poza boiskiem.
- Liczymy, że współpraca będzie korzystna dla obu stron oraz że przez najbliższe lata będziemy mogli wspólnie czerpać satysfakcję z sukcesów naszej drużyny. Telewizja n będąca częścią holdingu ITI jest dla Klubu naturalnym partnerem. Jesteśmy przekonani, że za pośrednictwem tej telewizji w jeszcze większym zakresie będziemy mogli promować wszystko, co wiąże się z szeroką działalnością KP Legia Warszawa – powiedział Mirosław Trzeciak, wiceprezes zarządu KP Legia Warszawa S.S.A.
- Poprzez kanał nSport na co dzień dostarczamy widzom piłki nożnej wielu niezwykłych emocji. Współpraca z KP Legia Warszawa to dla nas naturalny krok mający na celu dalsze propagowanie tej bardzo popularnej dyscypliny sportowej – powiedział Artur Przybysz, wiceprezes ITI Neovision.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.