dodano: 2008-03-17 23:30 | aktualizacja:
2008-03-18 17:07
autor: Anna Sulisz |
źródło: adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zdecydowany wzrost liczby kart kodowych na rynku był spowodowany głównie wprowadzeniem 17 stycznia, oferty Premium Gallery. Równocześnie odnotowano podwójny wzrost dochodów w kwocie 225.9 mln euro (w 2006 roku dochód wyniósł 107.8 mln euro), w tym samym czasie dochód ze sprzedaży kanałów kodowanych do innych platform wyniósł 94.3 mln euro.
Konkurencyjna platforma DVB-T we Włoszech, należąca do Telecom Italia Media - La7 Cartapiu, nie opublikowała żadnych danych co do liczby sprzedaży i aktywowanych kart kodowych, ograniczając się jedynie do informacji o dochodach w 2007 roku, które wyniosły 62.7 mln euro, co stanowi 99 proc. wzrost w sosunku do 2006 (31.5 mln euro). Pozytywne rezultaty były spowodowane polepszeniem oferty i ograniczeniem kosztów kanałów FTA - głównie La7 Sport i QOOB.
W tym samym czasie, wiceprezydent Mediaset, Piersilvio Berlusconi potwierdził, że toczą się rozmowy pomiędzy Sky Italia i włoskimi operatorami internetu szerokopasmowego, dotyczące wprowadzenia oferty PPV przez Mediaset (Premium Gallery).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.