dodano: 2008-04-04 01:39 | aktualizacja:
2008-04-04 04:17
autor: Anita Dąbek |
źródło: Cyfrowy Polsat
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Główne hasło kampanii „Polacy Mistrzami Europy! Trzymaj kciuki za Polaków i kibicuj całą rodziną naszej reprezentacji!” konsekwentnie nawiązuje do dotychczasowej rodzinnej strategii komunikacji platformy - „Dla Ciebie i Twojej Rodziny”.
Kampania reklamowa obejmuje ekspozycję ATL i BTL. Jej odsłona telewizyjna uwzględnia spoty o długości 20 sekund, które będą emitowane w TV Polsat, Polsat2, TV4, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, TVP1, TVP2, TVN, TVN24 i TVN Turbo. Spoty radiowe (5 i 15 sekund) pojawią się na antenie Radia Plus, Radia Złote Przeboje, RMF FM, RMF Classic, RMF MAXXX oraz Radia ZET. Kampania prasowa będzie prowadzona m.in. w tytułach CKM, Playboy, Przegląd Sportowy, Piłka Nożna, Magazyn Futbol, Futbol.pl, Men’s Heath, Auto Motor i Sport, TV Sat Magazyn, TV Lider. W ramach kampanii BTL zostały wyprodukowane plakaty i inne materiały POS, które będą widoczne zwłaszcza w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.
Kreację kampanii przygotował zespół Cyfrowego Polsatu we współpracy z agencją Grandes Kochonos, produkcją spotu zajął się Dom Produkcyjny Propeller Film, a media zakupił dom mediowy OMD Media Direction.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.