reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

1 mln sprzedanych usług w Multimedia Polska

dodano: 2008-04-18 10:45 | aktualizacja: 2008-04-18 12:41
autor: Anita Dąbek | źródło: multimediapolska.pl

Multimedia Polska Multimedia Polska może poszczycić się ponad 1 mln sprzedanych usług (RGU) - o 140 tys. więcej niż rok wcześniej. Operator oferuje telewizję, Internet i telefon. Milionowa usługa została sprzedana w Tarnowie. W pierwszych trzech miesiącach 2008 roku sprzedała niemal 39 tys. usług.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W I kwartale 2008 r. Multimedia Polska odnotowały wzrost sprzedaży usług we wszystkich segmentach, a więc: telewizji kablowej (cyfrowej i analogowej), szerokopasmowym dostępie do Internetu oraz telefonii stacjonarnej (w technologii cyfrowej VoIP oraz tradycyjnej telefonii PSTN).

Podobnie jak w ostatnich kwartałach, najszybciej rośnie liczba abonentów korzystających z Internetu. Na koniec I kwartału 2008 r. spółka miała blisko 230 tys. internautów, czyli niemal o 40 proc. więcej niż rok wcześniej (na koniec marca 2007 r.).

Przyspiesza sprzedaż cyfrowej telewizji kablowej (DTV). Multimedia Polska w I kwartale 2008 r. pozyskały 15,6 tys. nowych abonentów, korzystających z tej usługi (w IV kwartale 2007 r. było to 10,6 tys.). Na koniec marca tego roku spółka miała już ponad 35 tys. użytkowników DTV.
Na koniec marca 2008 r. Multimedia sprzedały łącznie 591,6 tys. RGU telewizji (cyfrowa telewizja kablowa, analogowa i programy Premium), czyli o 11 proc. więcej, niż rok wcześniej.

Liczba abonentów korzystających z co najmniej dwóch usług (Double Play) wyniosła w I kwartale 2008 r. 226,6 tys., co oznacza wzrost o ponad 30 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Z pakietu Triple Play korzystało 51,3 tys. abonentów – niemal 40 proc. więcej niż przed rokiem. Liczba usług przypadająca na jednego abonenta zwiększyła się z poziomu 1,43 w I kwartale 2007 r. i 1,52 w IV kwartale 2007 r. do 1,57 w I kwartale 2008 r., po raz kolejny osiągając rekordowy poziom.

Spółka Multimedia Polska odnotowała także wzrost liczby abonentów korzystających z telefonii stacjonarnej. Na koniec I kwartału 2008 r. Spółka miała 181 tys. RGU telefonu, czyli o prawie 10 proc. więcej niż przed rokiem. W głównej mierze zawdzięcza to rosnącej popularności telefonii VoIP, opartej o protokół internetowy. W pierwszych trzech miesiącach spółce przybyło niemal 7 tys. RGU VoIP. Już około 40 proc. wszystkich użytkowników linii telefonicznych Multimedia Polska to abonenci korzystający z tej technologii.

Na koniec marca tego roku Multimedia Polska miała łącznie niemal 638 tys. abonentów. Rok wcześniej nieco ponad 600 tys.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polskie kablówki


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.0 4K Light 2,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

25 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...

Antena sat kempingowa 60 cm z przyssawką

stalowa antena 60 cm przenośna na przyssawkę.

199 zł Więcej...