dodano: 2008-04-23 13:18 | aktualizacja:
2008-04-23 13:41
autor: Jerzy Kruczek/Janusz Sulisz |
źródło: C+/media2
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Canal+ Cyfrowy zdobył statuetkę Kryształowy KTR i tytuł Reklamodawcy Roku za nowatorskie podejście do reklamy - wykorzystanie animowanego sitcomu w kampanii autopromocyjnej - oraz za całokształt działań komunikacyjnych prowadzonych w 2007 roku.
Wśród nagród dla firmy znalazł się również srebrny KTR w kategorii Kampania za serię "Niezły kanał" (do obejrzenia w Internecie) - kampanię informacyjną skierowaną do abonentów platformy Cyfra+ , realizowaną przez Canal+ Cyfrowy we współpracy ze studiem Platige Image.
Canal+ Cyfrowy zdobył także brąz w kategorii Reklama TV - Media, a Platige Image nagrodę za animację w kategorii Warsztat - Efekty specjalne za spot "Reklama Centrum Telefonicznego Abonentów Cyfry+", czyli jeden z odcinków serialu "Niezły kanał". Sebastian Pańczyk oraz Studio Platige Image zdobyli również złoto w kategorii Ilustracje - Animacje i gry komputerowe za produkcję serii "Niezły kanał".
Za spot radiowy "Czajnik" (w ramach kampanii Canal+) oraz produkcje telewizyjne "Przystanek" (w ramach kampanii Canal+) i "Liberator" (w ramach kampanii Cyfry+) dwoma brązowymi i srebrną statuetką nagrodzona została agencja Ogilvy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.