dodano: 2008-07-16 20:36 | aktualizacja:
2008-07-16 22:08
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dodał, że w sumie przedstawione zostało 25 ofert przez 18 firm, do tego wiele z nich zagranicznych. Według Calabro oferta może stanowić punkt zwrotny dla włoskiego rynku telewizyjnego - wraz z pojawieniem się nowych i niezależnych dostawców zawartości.
Raport AgCom ujawnił również, że w 2007 roku włoski nadawca publiczny RAI zarejestrował przychody w wysokości 2,7 mld euro. Wśród nadawców komercyjnych, Mediaset uzyskał 2,4 mld euro, Sky Italia - 2,3 mld euro, a Telecom Italia Media - 188 mln euro. Ponad połowa gospodarstw domowych we Włoszech (54,3 proc.) wyposażone jest w sprzęt do odbioru telewizji cyfrowej (satelitarnej i naziemnej).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.