dodano: 2008-08-22 14:27 | aktualizacja:
2008-08-22 14:55
autor: Anita Dąbek |
źródło: n.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowa kampania ma na celu również zakomunikowanie bogactwa oferty programowej – bo chociaż jesteśmy najmłodszą polską platformą satelitarną – możemy pochwalić się najbogatszą ofertą kanałów HD jak również największą i najbardziej aktualną ofertą filmową ze wszystkich platform działających na naszym rynku. Naszym celem jest również udowodnienie, że ta najbardziej nowoczesna oferta jest bardzo przystępna cenowo – w promocyjnej cenie już za 38 złotych można aktywować dekoder HD a za kolejne 38z miesięcznie oglądać kanały z wszystkich pakietów n - powiedziała Olga Korolec, dyrektor marketingu i członek zarządu firmy ITI Neovision – właściciela telewizji nowej generacji n.
Kampania zrealizowana jest z niebywałym rozmachem. Do jej produkcji została zaangażowana ścisła czołówka reklamowego świata.
Telewizja nowej generacji jest na rynku telewizji synonimem najwyższej jakości. To zobowiązuje i chcieliśmy, aby znalazło to odzwierciedlenie również w komunikacji z naszymi klientami, dlatego wraz z naszą nową agencją Brain, do realizacji naszych nowych reklam zdecydowaliśmy się na zatrudnienie absolutnie najlepszych światowych fachowców w swoich dziedzinach – reżysera Nicka Liveseya, operatora Mattiasa Montero i scenografa Borysa Kudliczkę - podkreśliła Olga Korolec.
Do wyreżyserowania reklamy telewizji nowej generacji n zatrudniony został angielski reżyser Nick Livesey – absolwent londyńskiego Rogal College of Art., twórca reklam dla takich gigantów jak Toyota, Verizon Mobile, EA Sports czy Nike.
Za wizualną stronę reklamy odpowiada znany w branży operator Mattias Montero (AT&T, Volvo, Bacardi, Toyota) tworzący również wysoko cenione teledyski. Na tym polu współpracował z takimi gwiazdami jak Basement Jaxx czy Prodigy. Za scenografię odpowiada jeden z najwybitniejszych scenografów młodego pokolenia Boris F. Kudliczka – twórca wielokrotnie nagradzanych scenografii filmowych, teatralnych i operowych.
W realizacji spotu udział brało kilkuset statystów, wykorzystano kilkadziesiąt zestawów kostiumów.
Realizująca spot ekipa filmowa spędziła na planie zdjęciowym ponad 100 godzin. Za stronę koncepcyjną reklamy odpowiadają Anna Łoskiewcz i Jacek Izrailewski z agencji Brain.
45-sekundowy spot oglądać będzie można miedzy innymi na antenie TVP, TVN, TVN 24, TVN 7, TV4, AXN, Animal Planet, MTV Polska, Viva Polska i wielu innych.
Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie kampania internetowa i reklama prasowa w wybranych tygodnikach ogólnopolskich. Aktywny udział w akcji wezmą również punkty sprzedaży telewizji nowej generacji n.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.