dodano: 2008-09-11 14:24 | aktualizacja:
2008-09-12 14:46
autor: Anita Dąbek |
źródło: DF
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Firma dystrybuuje obecnie 18 kanałów tematycznych dla satelitarnych gospodarstw domowych DTH w Niemczech i Austrii za pośrednictwem satelity Astra (19,2°E). Pakiet, który został uruchomiony 1 września 2007 roku w przyszłości będzie również dostępny w sieciach kablowych.
Według platformy największym potencjałem platformy są widzowie płci żeńskiej i osoby powyżej 50 roku życia. Od listopada Premiere Star chce zwiększyć świadomość widza na temat usługi poprzez przyłączenie się do ofensywy marketingowej planowanej przez spółkę rodzicielską Premiere. Potencjał pay-TV jest duży i nie jest jeszcze wyczerpany. Większość gospodarstw domowych jeszcze nie wie na temat oferty Premiere Star, która kosztuje 19,99 euro miesięcznie.
Premiere zamierza zachować udziały większościowe 59,8 proc. w dającej się przewidzieć przyszłości. Innymi akcjonariuszami są instytut kredytowy HypoVereinsbank, Turner Broadcasting System, EM.Sport Media i inwestorzy finansowi. Nie planuje się zmian w akcjonariacie w ciągu najbliższych 24 miesięcy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.