Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Hasło kampanii – „Urodzinowe szaleństwo” ma podkreślić, że nowa oferta, przygotowana na 10. rocznicę istnienia Cyfry+ jest tak bogata i kompleksowa, że może wydawać się wręcz szalona – wyjaśnia Arnaud de Villeuneuve, Prezes Canal+ Cyfrowy, operatora Cyfry+.
Produkcją filmu reklamowego zajął się dom produkcyjny Redworks. Film wyreżyserował Michał Sabliński. Scenariusz spotu opracowali Michał Nowosielski i Paweł Merecz. Scenografię do filmu przygotował laureat Oscara - Alan Starski. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MPG. Kreację kampanii w internecie przygotowała agencja Galileo, a za jej planowanie odpowiedzialna jest agencja Media Contacts. Produkcją materiałów BTL zajęła się agencja Adah Advertising.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.