dodano: 2008-10-04 20:39 | aktualizacja:
2008-10-05 16:02
autor: Paweł Urkiel |
źródło: Inf. własna/fora internetowe
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Problem objawia się wygasaniem części kanałów lub też, co gorsze, całej paczki opłacanych przez danego abonenta programów (tak jakby karta nie otrzymała uprawnień).
Cyfra+ informuje swoich abonentów, gdy Ci zgłaszają problem do Biura Obsługi Klienta, że kartę należy reaktywować w punkcie dystrybucji C+ lub też w Centrum Cyfry+.
Jeśli operacja reaktywacji nie powiedzie się, abonentowi zostanie wydana zupełnie nowa karta kodowa, uprzednio aktywowana przez pracownika danego sklepu, czy też centrum C+.
Niestety w chwili obecnej reaktywacja karty przez ICA nie daje żadnych rezultatów.
Operator na razie w tej sprawie milczy i oficjalnie nie wiadomo, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.
Przypuszczać należy, że karty aktywowane zbyt późno nie dostały odpowiednich uprawnień, co skutkuje ich błędnym działaniem i utratą po kilku lub kilkunastu godzinach dostępu do oferty platformy.
Abonenci mieli obowiązek aktywować otrzymaną kartę do 30 września. Kto spóźnił się i dotknęły go problemy opisane powyżej - czeka go wizyta w najbliższym punkcie dystrybucji Cyfry+.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.