dodano: 2008-10-13 17:41 | aktualizacja:
2008-10-13 18:28
autor: Paweł Urkiel |
źródło: canal+/cyfra+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Za główny powód wymiany kart i zmiany systemu podawane jest wprowadzenie w najbliższym czasie nowych usług. Na pierwszym planie pojawia się VOD. Dodatkowo posunięcie Cyfry+ miało na celu ograniczenie nielegalnego dostępu do oferty platformy i zakończenie procederu podbijania starych kart.
Jak informuje Farid Belkhodja - Dyrektor Pionu Obsługi Abonentów - dołożono wszelkich starań, aby abonenci napotkali jak najmniej problemów związanych z ową akcją.
Dystrybucja nowych kart poprzedzona była kampanią informacyjną, zaś nasze Centrum Telefoniczne Abonentów zostało postawione w stan gotowości. Nie uniknęliśmy jednak problemów, które staraliśmy się jak najszybciej rozwiązać.
Przepraszamy za wszystkie niedogodności, jakie napotkali Państwo w tym czasie korzystając z naszych usług, zwłaszcza za utrudniony kontakt z Centrum Telefonicznym Abonentów. Chciałbym jednocześnie podziękować Państwu za cierpliwość i wyrozumiałość. Mam nadzieję, że po zakończeniu wymiany kart będą Państwo, tak jak do tej pory, zadowoleni z naszej oferty.
Należy wspomnieć iż cały proces trwał cztery tygodnie i był wręcz błyskawicznie przeprowadzony przez operatora. Abonenci byli bardzo dobrze o całej akcji poinformowani i tylko nieliczni mieli problemy w aktywowaniu karty. Głównie te przypadki dotyczyły innych niż Cyfry+ tunerów używanych do przeprowadzenia pełnej aktywacji nowej karty.
Cyfra+ pokazała, jak sprawnie przeprowadzić taką akcję i Cyfrowy Polsat mógłby się od francuskiej platformy wiele nauczyć, gdyż w tym przypadku wymiana kart trwa już blisko 9 miesięcy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.