dodano: 2008-10-29 11:33 | aktualizacja:
2008-10-29 12:25
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Canal+ Cyfrowy
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jesteśmy zaszczyceni przyznanym nam tytułem. Laur Klienta jest dowodem na to, że CYFRA+ nadal utrzymuje bardzo silną pozycję na rynku medialnym. Nagroda ta jest tym ważniejsza, że przyznawana jest przez klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby utrzymać wysoką jakość oferowanych usług i zaspokajać stale rosnące oczekiwania naszych klientów - mówi Arnaud de Villeneuve, CEO spółki CANAL+ Cyfrowy, operatora platformy CYFRA+.
Na sukces CYFRY+ składa się nie tylko najbogatsza na rynku oferta programowa, ale też najwyższe standardy obsługi. Oprócz nowoczesnego Centrum Telefonicznego Abonentów profesjonalną obsługę gwarantuje blisko 60 biur obsługi (CENTRA CYFRY+) w największych miastach Polski, Internetowe Centrum Abonentów (umożliwiające on-line dostęp do informacji na temat abonamentu), Mobilne Centrum Abonentów (mICA), rozbudowane serwisy internetowe, CYFRA+ ASSISTANCE (bezpłatna pomoc techniczna), drukowany magazyn Abonentów PLUS+ oraz program lojalnościowy ZŁOTY PLUS premiujący długotrwałe korzystanie z oferty platformy.
Konkurs „Laur Klienta” jest projektem tworzonym na polski rynek konsumencki i pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Są to firmy i produkty najczęściej wskazywane przez konsumentów, pozytywnie oceniane i rekomendowane innym osobom. Badania mają na celu określenie poziomu powszechnej popularności konkretnych produktów i usług, biorąc pod uwagę znajomość marki oraz opinie na jej temat. W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę zarówno ankiety, jak i głosowanie czytelników „Przeglądu Gospodarczego” Gazety Prawnej oraz „Rzeczy o Biznesie” Rzeczpospolitej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.