dodano: 2008-10-31 10:36 | aktualizacja:
2008-10-31 14:02
autor: Janusz Sulisz |
źródło: broadbandtvnews/sky
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Silny wzrost w dodatkowych produktach (PVR, HD)
spowodował wzrost ARPU w Sky o 19 funtów w ciągu roku. Duży wkład miał to do Sky+ HD, który zapewnia dodatkowe 10 funtów miesięcznie. Urządzenie to jest dostępne w dodatkowych 93 tys. domostw, czyli w sumie 591 tys. gospodarstw domowych. Sky+, obecnie podstawowy produkt PVR, zwiększył swoją obecność o dodatkowe 421 tys. domostw, a w sumie posiada go 4,135 mln gospodarstw domowych.
Oferta triple play See, Speak, Surf również stale zyskuje na popularności. Sky Broadband jest obecny w dodatkowych 164 tys. domostw osiągając łącznie 1,792 mln (20 proc. domostw Sky). Telefonia Sky Talk jest obecna w dodatkowych 120 tys., czyli w łącznie 1,361 mln gospodarstw domowych Sky (15 proc. ogółu).
Migracja klientów wyniosła 10,9 proc. (wzrost z 9,8 proc. na koniec czerwca). Powodem tego wzrostu jest niedawna podwyżka stawek abonamentu.
Przychody Sky wzrosły o 5 proc. w porównaniu do 12 miesięcy temu, do 1,249 mln funtów. Zysk operacyjny wzrósł o 21 proc. do 182 mln funtów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.